Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4983 ۱۳۹۶/۰۶/۱۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف گوشی تلفن همراه قاچاق در میاندوآب

فرمانده انتظامی استان از کشف 166 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در میاندوآب خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار "ناصر اصلانی" در گفت و گویی اظهار داشت: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور "میاندوآب – تبریز"، یک دستگاه سواری "مگان" مشکوک به حمل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، 166 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

کشف یک کیلوگرم تریاک در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی ارومیه پس از اطلاع از فعالیت فردی در قاچاق مواد مخدر و انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند محل فعالیت فرد مورد نظر را شناسایی کنند.

وی اظهار کرد: در بازرسی ماموران از مخفیگاه این متهم یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

افزایش 28 درصدی کشفیات مواد مخدر در ماکو طی سال جاری

فرمانده انتظامی ماکو از افزایش 28 درصدی کشفیات مواد مخدر در ماکو طی سال جاری خبر داد.

سرهنگ محمد احمدی در گفت و گویی با ابراز گزارشی از عملکرد این نهاد نظامی در امر مبارزه با اعتیاد در شهرستان ماکو افزود: در سال جاری بیش از ۱۹ کیلو مواد مخدر به صورت خرد کشف و ضبط شده است که در این راستا ۱۲۰ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته  در بحث کشف مواد مخدر در ماکو شاهد افزایش ۲۸ درصدی در بحث کشفیات بودیم.

فرمانده انتظامی ماکو با تاکید بر این که در موضوع قاچاق نسبت به سال پیش افزایش داشتیم تصریح کرد: مبارزه با قاچاق لازمه حرکت جهادی تمامی نیروهای نظامی و انتظامی به گونه ای که همکاری تمامی ارگان‌های دخیل در این امر باید صورت گیرد. 

سرهنگ احمدی به بحث طلاق نیز اشاره کرد و گفت: امسال نسبت به سال مشابه کاهش محسوسی در بحث طلاق در شهرستان ماکو را شاهد بودیم.

وی قاچاق را یک موضل جدی و تأثیرگذار در اقتصاد جامعه دانست و گفت: این بخش یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که لازمه ی تلاش مسئولین ذیربط برای مهار آن را می‌طلبد.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه اکثر قاچاق ها از مبانی ورودی از مرزهای رسمی کشور صورت می گیرد گفت: چنانچه بازرسی های صورت گرفته در این مرزها کنترل  شده و سخت گیرانه تر باشد در بحث قاچاق هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

فرمانده انتظامی ماکو در ادامه خواستار ارتقاء زیرساختهای و تجهیز ایکس ریدر  گمرک برای بازرسی هر چه بیشتر ماشینها ( تریلی ها ) شد و افزود: در غیر این صورت قاچاق تبدیل به یک موضل عظیم خواهد شد و ضربات شدیدی بر اقتصاد جامعه خواهد زد.

دستگیری 6 قاچاقچی کالا در آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: در یک هفته گذشته 6 نفر قاچاقچی کالا در مرزهای این استان دستگیر شدند.

سردار عزت الله رشیدیانی در گفت و گویی افزود: ماموران مرزبانی آذربایجان غربی علاوه بر دستگیری این تعداد قاچاقچی در عملیات های متعدد توانستند یک میلیون و 76 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق، 30 هزار و 736 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 144 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره ای و 57 کیلوگرم البسه تاناکورا را کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: در این عملیات ها چهار دستگاه خودرو و 39 راس دام قاچاق توقیف شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهی کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی بیان کرد: همه نقاط مرزی آذربایجان غربی توسط ماموران مرزبانی رصد و کنترل شده و به هیچ کس اجازه سوء استفاده از مرزها را نخواهیم داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا