اخبار
کد خبر : 498 ۱۳۹۴/۰۶/۰۴   

حمايت جدي از توليدکنندگان آذربایجان غربی ضروري است

* توجه جدی از تولید داخلی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: حمايت جدي از توليدکنندگان آذربایجان غربی ضروري است تا بتوانیم قله‌های پیشرفت و شکوفایی را طی کنیم.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در مراسم افتتاح واحد تولیدی پروفیلهای UPVC دوجداره در ارومیه اظهار کرد: باید با به کارگیری منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی در راستای رشد اقتصاد کشور تلاش کنیم.

امام جمعه ارومیه افزود: باید حمایت جدی از کسانی که  در عرصه تولید به فعالیت می پردازند انجام شود تا شاهد رونق دولت و کاهش تورم در جامعه باشیم.

قریشی اظهار داشت: نباید به رفع تحریم ها دل خوش بست چراکه دشمن همواره در صدد تضعیف ایران اسلامی است و مردم باید تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گیرند.

وی با بیان اینکه  توجه به الزامات اقتصاد مقاومتی و تلاش برای اجرایی شدن آن باید در دستور کار قرار گیرد ادامه داد: این موضوع مهم  باید در واحدهای تولیدی و صنایع استان مورد توجه جدی قرار گیرد.

در ادامه این مراسم نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حمایت از تولیدکننده و توجه جدی از تولید داخلی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها است.

جواد جهانگیرزاده با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد لزوم اقتصاد مقاومتی در جامعه بیان کرد: تحریم، بخش اثرگذار در تولید است و در این شرایط موجود هر کس بتواند اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد، رزمنده اقتصادی محسوب می‌شود.

وی گفت: بی‌شک راه‌اندازی این واحدهای تولیدی به توسعه و شکوفایی اقتصاد آذربایجان‌غربی کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا