Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 497 ۱۳۹۴/۰۶/۰۴   

فرصت برای ایجاد تحرک در بخش تولید فراهم است

* رویکرد دولت در عرصه اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی باشد

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرایط حاضر فرصت برای ایجاد تحرک در بخش تولید فراهم شده است.

به گزارش نای قلم، علی‌اصغر توفیق در مراسم افتتاح واحد تولیدی پروفیل های UPVC دوجداره در ارومیه اظهار کرد: دشمنان استکباری با اعمال تحریم های ظالمانه خویش، کشورمان را از تجارت محروم کرده بودند اما با الطاف الهی توانستیم از تحریمها عبور کرده و به خود متکی باشیم.

وی افزود: باید تا آخر توان خود برای مقابله با تحریم‌های دشمن و تحقق اقتصاد مقاومتی به تلاش بپردازیم و تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی به‌کار گیریم.

توفیق با بیان اینکه با وجود برداشته شدن تحریم‌ها رویکرد دولت در عرصه اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی باشد، اظهار کرد: این کارخانه سمبل و نماد کوچکی از اقتصاد مقاومتی و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: در این باره ایران اسلامی از سال های گذشته به دنیا ثابت کرد که دارای کشور ریشه‌داری بوده و همواره به خود متکی است.

به گفته معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، کسانی که اکنون در حوزه اقتصادی کشور به فعالیت می‌پردازند همانند رزمندگانی هستند که در زمان جنگ تحمیلی در مقابل دشمن جنگ کردند.

وی خاطرنشان کرد: باید حمایت جدی از کسانی که در عرصه تولید به فعالیت می‌پردازند انجام شود تا شاهد رونق دولت و کاهش تورم در جامعه باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا