اخبار
کد خبر : 4960 ۱۳۹۶/۰۶/۰۷   

سهیمه آذربایجان غربی برای مدارس امین 99 مدرسه است

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امسال سهمیه وزارت برای مدارس امین در سطح استان، 99 مدرسه است که آموزش و پرورش استان برای بیش از این تعداد نیز آمادگی کامل دارد.

به گزارش نای قلم، فریدون سیدمصطفوی در جلسه کمیته همکاری های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان اظهار کرد: سال گذشته 52 مدرسه امین در سطح استان فعالیت می کرد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته گفت: سال گذشته 100 نفر از روحانیون با کاروانهای راهیان نور دانش آموزی استان همراهی کرده اند.

این مقام مسئول از برگزاری 400 نشست تخصصی با موضوعات مختلف گفتمان دینی با حضور روحانیون استان خبر داد و افزود: سال گذشته تعداد 616 نفراز روحانیون بعنوان ائمه جماعت در مدارس استان حضور داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، اجرای طرح پیوند مدرسه و مسجد و اجرای طرح یاوران نماز را از طرح ها موفق در این حوزه عنوان کرد و ادامه داد: تعداد دو مدارس علوم دینی در سطح استان فعال است.

سیدمصطفوی، شرکت روحانیون در 100 مورد جشن تکلیف، اجرای طرح ریحانه النبی(س) با موضوع حجاب در مدارس ابتدائی و اجرای طرح افلاکیان در 20 مدرسه ابتدائی با حضور روحانیون را از دیگر همکاری های صورت گرفته در سطح آموزش و پرورش و حوزه های علمیه استان عنوان کرد.

وی با تاکید بر لزوم خودداری از مطرح کردن اختلافات سیاسی در سطح مدارس، خاطرنشان کرد: امروز ماموریت اصلی آموزش و پرورش و مطالبه مقام معظم رهبری از این نهاد، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا