اخبار
کد خبر : 495 ۱۳۹۴/۰۶/۰۴   

سند توسعه در آذربایجان غربی تدوین می شود

* تکمیل طرح های صنعتی راکد مصوب سال های گذشته از اولویت های نخست دولت تدبیر و امید است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سند توسعه در شهرستان های آذربایجان غربی تدوین می شود.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری در مراسم افتتاح واحد تولیدی پروفیل های upvc دوجداره در ارومیه اظهار کرد: سند توسعه نقشه راهبردی در راستای توسعه شهرستان ها، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار محسوب می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با تدوین این سند و با کمک فعالان اقتصادی و سرمایه‌داران استان، به منظور ارتقای شاخص‌های اقتصادی و اشتغال گام های موثری برداریم.

اسکندری با بیان اینکه تکمیل طرح های صنعتی راکد و نیمه فعال مصوب سال های گذشته از اولویت های نخست دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: با تشکیل کمیته عارضه یابی واحدهای مشکل دار تولیدی و صنعتی استان افق روشنی پیش روی اقتصاد استان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه به دستور استاندار آذربایجان‌غربی، رونق تولید، اشتغال‌زایی و توسعه صادرات غیرنفتی در دستور کار قرار گرفته شده است، تصریح کرد: 70 واحد تولیدی، تا تیر امسال در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده و 35 واحد تولیدی نیز به مرحله تولید رسیده است.

اسکندری گفت: هم‌اکنون با دانشگاه آزاد اسلامی توافقنامه ای برای راه‌اندازی کلنیک‌های توسعه‌ای بازاریابی داخلی و خارجی انجام شده و امید است که در راستای رفع مسائل مدیریتی آنها نیز گام برداریم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا