اخبار
کد خبر : 4938 ۱۳۹۶/۰۶/۰۲   

دریاچه ارومیه به وضعیت تثبیت رسیده است

 

مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: در سه سال اخیر با اجرای طرح های احیایی در حوزه ی منابع طبیعی و وظایفی که برای منابع طبیعی محول شد شاهد تثبیت وضعیت موجود هستیم.

به گزارش نای قلم، رحمان وهاب زاده در گفت و گویی اظهار امیدواری کرد با تزریق به موقع اعتبارات مورد نیاز طرح های احیای دریاچه ارومیه از آهنگ سریعتری برخوردار شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت وظایف ادارات حفاظت گفت: مطالعات علمی و عملی در بخش حفاظت و اجرای طرح های حفاظتی در سطح منابع ملی و جنگل ها بسیار مهم و از جایگاه ویژه ای در این برهه از زمان برخوردار است.

وهاب زاده تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقلیمی کشور و نیز با توجه به روند فزاینده استفاده از منابع ملی و طبیعی در کشور نیازمند حفاظت بیشتر از عرصه های ملی به ویژه پوشش جنگلی و گیاهی هستیم که امیدواریم با ارتقای سطح مشارکت های مردمی در اجرای وظایف حفاظتی گام های موثرتری برداریم.

وهاب زاده اضافه کرد: در بحث حفاظت از جنگل های استان همکاران اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی به حق با تمام توان در این راه تلاش داشته و دارند و استان آذربایجان غربی در خصوص محلول پاشی جنگل های منطقه جزو اولین استان ها بوده است که در دوسال متوالی توانستیم با دریافت اعتبارات لازم توسط دو فروند هواپیمای محلول پاش مناطق آفت زده جنگل ها در شهرستان های پیرانشهر و سردشت را آفت زدایی کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا