اخبار
کد خبر : 4937 ۱۳۹۶/۰۶/۰۲   

تعداد 960 واحد مسکونی روستایی افتتاح می شود

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تعداد 960 واحد مسکونی روستایی مقاوم و زیبا امسال به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش نای قلم، محمود بدلی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 144 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

وی در خصوص طرح هادی نیز تصریح کرد: طرح هادی 18 روستا با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد و 649 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

بدلی تصریح کرد: طرح هادی با هدف توسعه اصولی، برابر نقشه تهیه شده در روستاها اجرا می شود که برای تمامی دو هزار و 166 روستای بالای 20 خانوار استان این طرح تهیه شده و در 501 روستا نیز با اقداماتی نظیر بازگشایی معابر، جدول گذاری، سنگ فرش و آسفالت معابر، ساماندهی چشمه ها و...اجرا شده است.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان 11هزار مین واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در 29 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت استان، با اعتبار2420 میلیارد ریال به بهره برداری می رسند  که 22هزار و 840 خانوار از مزایای این خدمات بهره مند می شوند.

بدلی اضافه کرد: طرح ویژه ی بهسازی (مقاوم سازی) اماکن روستایی با هدف بهبود بافت های فرسوده، ارتقای کیفیت ساخت و سازها، ترویج فرهنگ رعایت اصول فنی برابر مقررات ملی ساختمانی در روستاها اجرا می شود.

به گفته وی در این راستا تاکنون 75هزار واحد مسکونی در روستاهای استان شروع و بیش از 63 هزار واحد نیز به اتمام رسیده است که روستاییان منطقه در این واحدهای مناسب و مقاوم سکونت دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا