اخبار
کد خبر : 4934 ۱۳۹۶/۰۶/۰۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 1.2 کیلوگرم طلای قاچاق در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک کیلو و 200 گرم طلای قاچاق که در یک دستگاه اتوبوس جاسازی شده بود، در خوی کشف شد.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس در محور خوی - تهران مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از اتوبوس توقیفی، یک کیلو و 200 گرم طلای قاچاق که به طرز ماهرانه ای در اتوبوس جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی طلاهای کشف شده را یک میلیارد و 420 میلیون ریال برآورد کرده اند.

 اصلانی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه اتوبوس نیز توقیف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

کشف 30 هزار نخ سیگار قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی خوی گفت: 30 هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران ایست بازرسی سه راهی ائواوغلی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ بیت الله پاشایی در جمع خبرنگاران افزود: ماموران ایست بازرسی ائواوغلی خوی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک و پس از بازرسی از آن، 30 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد: طبق اعلام کارشناسان ارزش کالای کشف شده 150 میلیون ریال برآورد شده است.

وی بیان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

واژگونی سمند 3 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از فوت 3 نفر و مصدوم شدن 5 نفر دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در محور "شوط – ماکو" خبر داد.

 سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی اظهار داشت: در راستای کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در محور "شوط – ماکو" ماموران به همراه گروه های امدادی سریعا در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، راننده سمند و دو سرنشین به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند، افزود: پنج نفر دیگر از سرنشینان خودرو نیز که مجروح شده بودند به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان بی احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه از مهم ترین دلایل بروز این حادثه بوده است.

غرق شدن جوان 24 ساله در رودخانه "حیدرآباد" میاندوآب

فرمانده انتظامي میاندوآب از غرق شدن جوان 24 ساله در رود خانه "حیدرآباد " خبر داد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گویی گفت: روز گذشته، گزارشي به مركز فوريت هاي پلیسی 110 مبني بر غرق شدگي یک نفر در رودخانه "حیدرآباد" شهرستان اعلام شد.

وي افزود: با اعلام اين خبر بلافاصله تيم هاي امدادي و ماموران انتظامي در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند جسد جوان 24 ساله ای بر روي آب غوطه ور است.

این مقام انتظامی بيان داشت: در ادامه تحقيقات پليس، شاهدان حادثه عنوان كردند فرد حادثه ديده براي شنا داخل آب رفته بود كه به علت عدم مهارت در فن شنا، جان خود را از دست داد.

سرهنگ شیخ نژاد اظهار داشت: با تلاش گروه های امدادی و ماموران انتظامی، جسد متوفي از آب خارج و براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب، از تمامی شهروندان خواست تا همواره در هنگام حضور در اماکن مختلف تفریحی و گردشگری، از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند سدها و رودخانه های عمیق و دریاچه ها که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آن ها در بر خواهد داشت ، بپرهیزند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا