اخبار
کد خبر : 492 ۱۳۹۴/۰۶/۰۳   

دانشنامه آذربایجان غربی تدوین می شود

*سابقه تاریخی فرهنگی مکتوب در کشور و استان ما ضعیف است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی از تدوین دانشنامه آذربایجان غربی خبر داد و آن را از جمله اقدامات مثبت فرهنگی در استان عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر عصر امروز در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان که امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سابقه تاریخی فرهنگی مکتوب در کشور و استان ما ضعیف است لذا باید به بحث نوشتن و مکتوبات، هویت دادن و هویت یابی توجه بیشتری شود .

وی انباشت سرمایه اجتماعی را از موارد مورد تاکید در سیستم مدیریتی استان عنوان کرد.

رادفر به زمان رسیدگی و زمان اعزام به محل مرکز خدمات فوریت های فعال استان از جمله اورژانس، پلیس، آتش نشانی اشاره کرد و گفت: بحث فوریت های مختلف پلیسی، اجتماعی و امدادی از مواردی است که در مقابل دیدگان مردم رخ می دهد و رسیدگی و حضور به موقع در محل مورد انتظار بوده و اگر این امر اتفاق بیفتد رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، با بیان اینکه انباشت سرمایه اجتماعی از مواردی است که در سیستم مدیریتی استان مطرح و مورد توجه و تاکید است نیز گفت: جلب رضایت مردم این افزایش سرمایه اجتماعی را در پی دارد.

رادفر همچنین بر راه اندازی اورژانس موتوری تاکید کرد و ادامه داد: سرعت رسیدن به محل حادثه از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و اورژانس موتوری تا قبل از رسیدن اورژانس برای انجام اقدامات امدادی می تواند کمک رسان و نجات بخش در بسیاری از موارد باشد.

وی در ادامه همچنین به آموزش عمومی و تخصصی در خصوص امدادرسانی تاکید کرد و افزود: ضروری است دستگاه های امداد رسان در زمینه آموزش این امر برنامه ریزی هایی را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: متاسفانه تاکنون به مسائل فرهنگی کمتر توجه شده و در بعضی موارد نیز خود باعث ایجاد محدودیت هایی شده ایم که این امر باید مورد بازنگری واقع شود.

در ادامه این جلسه گزارشی از روند پیشرفت تدوین دانشنامه استان آذربایجان غربی و فعالیت های بنیاد ایران شناسی ارائه شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا