Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4913 ۱۳۹۶/۰۵/۲۸   

تخصیص تسهیلات به شهرستان‌های مرزی در دستور کار قرار گیرد

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص تسهیلات به استان‌ها و شهرستان‌های مرزی از منابع صندوق توسعه ملی شد.

به گزارش نای قلم، عین‌الله شریف‌پور در گفت و گویی گفت: پیشنهاد می شود شهرک های سرمایه گذاری مشترک صنعتی فی‌مابین ایران و کشورهای همسایه به منظور ایجاد بستر اشتغال در مناطق مرزی، توسعه صادرات و تثبیت جمعیت مرزنشین ایجاد شود.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تخصیص تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی به استان ها و شهرستان های مرزی با هدف کاهش شکاف توسعه ای نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی در تذکر به رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، تصریح کرد: عدم تسریع، ابلاغ و تخصیص اعتبارات ماده 10 و 12 در سال های 94 و 95 با عنایت به تمهیدات حوادث طبیعی ناشی از سیل، سرماخوردگی، خشکسالی، نیمه تمام ماندن طرح ها از سال های گذشته، عدم اجرای طرح های آبخیزداری و غیره که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

شریف‌پور ادامه داد: با توجه به کاهش بارش در سال 95 و ادامه این روند در سال جاری که باعث خشکسالی در استان آذربایجان غربی شده به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به تامین علوفه، جو و خوراک دام تذکر داده می شود تا تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از دولت درخواست می شود نسبت به استمهال وام های کشاورزی اقدام جدی کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا