Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 490 ۱۳۹۴/۰۶/۰۳   

توسعه با وحدت و همدلی مسئولان تحقق می یابد

* رسیدگی به مشکلات روستاها یکی از رویکردهای اصلی دولت است

شهردار ارومیه گفت: توسعه با وحدت و همدلی مسئولان و مردم تحقق می یابد.

به گزارش نای قلم، محمد حضرت پور عصر امروز در مراسم افتتاح طرح های گازرسانی آذربایجان غربی در مسجد روستای طلاتپه ارومیه، اظهار کرد: اگر وحدت و همدلی بین آحاد مردم، سازمان‌های شهرداری و مسئولان اجرایی استان حاکم شود رشد و توسعه محقق می شود.

وی افزود: اگر شاهد توسعه در شهر ارومیه هستیم نتیجه تعامل و همکاری مدیران و مردم بوده و اگر این موضوع محور قرار گیرد اختلافات نمی‌تواند مانع همدلی و وحدت شود.

حضرت پور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمام ایرانیان را فراهم آورند.

شهردار ارومیه سپس اضافه کرد: مدیریت استان نشان داد راهبرد مدیریت بدون پول امکان پذیر است و در این راستا کارنامه درخشانی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات دولت در بخش روستایی خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات روستاها یکی از رویکردهای اصلی دولت است و باید تلاش کرد کمبود امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان باعث مهاجرت نوجوانان و جوانان این مناطق به شهرهای دیگر نشود.

حضرت پور گفت: دولت تلاش می کند با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توجه به استعدادهای هر منطقه در قالب طرح توسعه روستایی اشتغال و تولید را در روستاها دنبال و از مهاجرت روستاییان جلوگیری کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا