اخبار
کد خبر : 4898 ۱۳۹۶/۰۵/۲۳   

مراسم نکوداشت استاد محمدیان در ارومیه برگزار می شود

 

مراسم نکوداشت استاد محمدیان در تاریخ 26 شهریورماه امسال در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، در جلسه اعضای انجمن مفاخر استان آذربایجان غربی که پیش از ظهر امروز در دفتر مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد، برگزاری مراسم نکوداشت شاعر غزلسرای معاصر ارومیه استاد علی محمدیان (مسافر) در تاریخ 26 شهریور 96 در ارومیه مورد تصویب قرار گرفت.

بر پایه همین گزارش، حجت الاسلام کریمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر انجمن مفاخر استان در این جلسه گفت: استاد علی محمدیان "مسافر" از شعرای پیشکسوت و توانمند ارومیه در عرصه غزل معاصر به شمار می رود و برگزاری مراسم نکوداشت ایشان در واقع اکرام مقام هنر و شعر و ادب است که در آستانه "روز شعر و ادب فارسی" و سالگرد وفات استاد شهریار، در ارومیه برپا خواهد شد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این جلسه گفت: اشعار اجتماعی استاد علی محمدیان از نقطه نظر اخلاقی و معنوی قابل توجه است و می تواند الگوی شاعران جوان باشد.

هوشنگ عطاپور خاطرنشان کرد: شخص استاندار آذربایجان غربی از برگزاری مراسم نکوداشت استاد محمدیان استقبال می کند.

همچنین مصطفی قلیزاده علیار از اعضای انجمن مفاخر استان و مدیر مسئول هفته نامه "دنیز" نیز در این جلسه طی سخنانی یادآور شد: استاد علی محدیان علاوه بر غزل های عرفانی در موضوعات آئینی و دفاع مقدس هم آثاری ارزشمند دارد.

به گزارش دنیزنیوز در جلسه انجمن مفاخر استان، سایر اعضا و نمایندگان دستگاه های ذیربط هم نقطه نظرات خود را پیرامون کم و کیف برگزاری مراسم نکوداشت استاد علی محمدیان ابراز داشتند.

شایان ذکر است مکان و ساعت دقیق برگزاری مراسم متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا