اخبار
کد خبر : 4891 ۱۳۹۶/۰۵/۲۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در ارومیه

فرمانده انتظامي استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 450 میلیون ریال در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم،  سردار "ناصر اصلانی" در گفت و گویی گفت: ماموران حین كنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه کامیون که از سمت ارومیه به تبریز در حرکت بود، مشكوك و آن را توقیف كردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسي از کامیون توقیفی، 2 دستگاه صندلی ماساژور، هزار و 530 ثوب البسه قاچاق و 2 هزار و 525 عدد قرص غیرمجاز كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 450 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، تصریح كرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي به شمار مي آيد و اين مهم در تحقق مسير اقتصاد مقاومتي، تولید و اشتغال بسيار کارگشا است .

28 نفر امسال در سوانح رانندگی بوکان جان خود را از دست دادند

مهاباد- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی بوکان با بیان اینکه ارتقاء سطح امنیت جامعه، در گرو مشارکت همه جانبه رسانه و خبرنگاران با پلیس است، گفت: امسال 28 نفر در راه های مواصلاتی شهرستان و داخل شهر جان باختند و تصادفات فوتی برون شهری 24 و داخل شهر 4 نفر بوده که به ترتیب 24 و 20 درصد نسبت به پارسال کاهش دارد.

سرهنگ مجید اظهار کرد: جامعه امروز نیاز به آگاهی و ارائه اطلاعات لازم در خصوص آسیب ها و راهکارهای مربوطه و کاهش سوانح رانندگی و آسیب های اجتماعی دارد که پلیس برای افزایش این اطلاعات باید از تمام توان رسانه ها و خبرنگاران استفاده کرده و خود را به بدنه جامعه وصل کند.

سرهنگ محبعلی با قدردانی از زحمات و تلاش های خبرنگاران، آنان را چشم بینا و گوش شنوای مردم عنوان کرد و گفت: ارتباط رسانه و پلیس می تواند به ارتباط سازنده با مردم منجر شود .

سرهنگ محبعلی همچنین با اشاره به دستگیری یکهزار و 143 نفر معتاد متجاهر و قاچاقچی خرده فروش موادمخدر در سال جاری اعلام کرد: توفیقات خوبی را در زمینه کشف و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان داشته ایم که افزایش بیش از چهار برابری را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

کشف بیش از یک هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو از کشف بیش از یک هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو خبرداد.

سرهنگ محمد احمدی در جمع خبرنگاران افزود: یک هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف شد.

وی تصریح کرد: در پی خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی قاچاق در ماکو رسیدگی به موضوع دردستور کار ماموران دایره مبارزه به قاچاق کالا و ارز شهرستان قرارگرفت و طی اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس از محل مورد نظر و پس از کسب مجوز قضایی یک هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدمالتی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا