اخبار
کد خبر : 4879 ۱۳۹۶/۰۵/۱۹   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

غرق شدن نوجوان 14 ساله در دریاچه ارومیه

فرمانده انتظامي ارومیه از غرق شدن نوجوان 14 ساله در دریاچه ارومیه خبر داد .

 سرهنگ "حسین صمدپور" در گفت و گویی با اعلام اين خبر گفت: روز گذشته، گزارشي به مركز فوريت هاي پلیسی 110 مبني بر غرق شدگي یک نفر در دریاچه "ارومیه" اعلام شد.

وي افزود: با اعلام اين خبر بلافاصله تيم هاي امدادي و ماموران انتظامي در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند جسد نوجوان 14 ساله ای بر روي آب شناور است.

این مقام انتظامی بيان داشت: در ادامه تحقيقات پليس، شاهدان حادثه عنوان كردند فرد حادثه ديده براي شنا داخل آب رفته بود كه به علت عدم مهارت در فن شنا، جان خود را از دست داد.

سرهنگ "صمدپور" اظهار داشت: با تلاش گروه های امدادی و ماموران انتظامی، جسد متوفي از آب خارج و براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد.

فرمانده انتظامی ارومیه از تمامی شهروندان خواست تا همواره در هنگام حضور در اماکن مختلف تفریحی و گردشگری، از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند سدها و رودخانه های عمیق که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آن ها در برخواهد داشت ، بپرهیزند.

کشف 860 ثوب لباس و 2200 لیتر سوخت قاچاق در خوی

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 860 ثوب البسه و 2 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران انتظامی در خوی کشف و 2 نفر متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ علی ابراهیمی در گفت و گویی افزود: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی ایواوغلی به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو 860 ثوب البسه قاچاق خارجی کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 750 میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

جانشین انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف 2 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق در محور خوی - مرند از یک دستگاه خودروی وانت خبر داد و گفت: در این رابطه نیز یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

رودخانه "زرینه رود" میاندوآب قربانی گرفت

فرمانده انتظامي میاندوآب از غرق شدن مردی 50 ساله در رودخانه "زرینه رود" خبر داد.

 سرهنگ "شیخ نژاد" در گفت و گویی با اعلام اين خبر گفت: در پي كسب خبری مبني بر غرق شدن فردی در رودخانه "زرینه رود" ، ماموران به همراه گروه هاي امداد و نجات در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند، مردی 50 ساله براي شنا به داخل آب رفته و به علت عدم آشنايي با فنون شنا، دچار غرق شدگی شده است.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: با تلاش گروه هاي امداد و نجات و ماموران جسد از آب بیرون کشیده شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب در پایان به مسافران و خانواده ها توصيه كرد: از شنا كردن در محل هاي غيرمجاز و داراي تابلوي شنا ممنوع به شدت پرهيز کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا