اخبار
کد خبر : 4874 ۱۳۹۶/۰۵/۱۹   

ایجاد روحیه امید در جامعه از وظایف اصلی رسانه هاست

 

 معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی گفت: بیان حکیمانه حقایق و وقایع، ایجاد روحیه امید، نشاط و آرامش در مخاطب و... از وظایف اصلی رسانه ها و خبرنگاران است.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: کاستی هایی که در جامعه وجود دارد باید با نقد منصفانه خبرنگاران به گوش مسئولان برسد.

وی افزود: خبرنگاران در ایجاد روحیه امید از طریق نشر اخبار صحیح در جامعه تلاش کنند.

رادفر اضافه کرد: نقد منصفانه بسیار خوب است اما رسانه ها نباید زیاد بر روی نکته منفی تمرکز کنند، حسن ها را نیز باید گفت.

وی ادامه داد: اگر انتقادی صورت می گیرد بر اساس واقعیت های روز و شرایط جامعه باشد و با نگاهی سازنده و در راستای اصلاح امور صورت گیرد قطعا تاثیرگذار خواهد بود و می تواند گره بسیاری از مشکلات مردم را باز کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حمایت های دولت تدبیر و امید از رسانه ها گفت: گسترش زمینه های فعالیت رسانه ای از مهمترین برنامه ها و اولویت های دولت تدبیر و امید است که مهمترین نتیجه این حمایت را می توان رشد و بالندگی اصحاب رسانه و جامعه دانست.

رادفر با قدردانی از برگزارکنندگان هشتمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های آذربایجان غربی افزود: این نمایشگاه، با قدرت و حضور فعال خبرنگاران برگزار شده به طوری که از شهرستان های مختلف نیز مسئولان را برای حضور در این نمایشگاه تهییج کرده است.

وی گفت: امید است نگاه منصفانه خبرنگاران پویاتر و عمیق تر شود و ضمن اینکه مدیریت کاستی ها، فعالیت ها و عملکردها را به خوبی نمایش داده شود.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: رسانه ها می توانند در جامعه تعامل ایجاد کنند.

یوسف پیربوداقی در هشتمین نمایشگاه مطبوعات استان در مراسم تجلیل روز خبرنگار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر و همفكری در عرصه رسانه از اهداف نمایشگاه مطبوعات استان است.

وی افزود: رسانه ها با حفظ اختلاف سلیقه در عرصه خبر با هم سویی زمینه رشد و توسعه استان را فراهم كند.

در این آیین از تعدادی از خبرنگاران پیشکسوت و جوان آذربایجان غربی قدردانی شد.

هشتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی از روز دوشنبه، 16 مرداد 1396 در ارومیه گشایش یافت و تا پنجشنبه ادامه می یابد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا