Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 487 ۱۳۹۴/۰۶/۰۳   

98 درصد جمعیت شهری آذربایجان غربی از نعمت گاز برخوردارند

*در سال جاری 541 کیلومتر لوله گذاری انجام گرفته است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 98 درصد جمعیت شهری و 37 درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز برخوردارند و 85 پروژه گازرسانی نیز در دست اجراست.

به گزارش نای قلم، منصور صادقیان ظهر امروز که در مراسم آغاز و بهره برداری از عملیات گازرسانی که با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در روستای طلاتپه برگزار شد، اظهار کرد: گازرسانی در استان از سال 93 روند پرشتابی را آغاز کرده است به طوری که از سال 93 تاکنون بالغ بر 345 روستا به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.

وی با بیان اینکه بند (ق) تبصره دو قانون بودجه، زمینه را برای تامین اعتبار مورد نیاز جهت اجرای پروژه های گازرسانی فراهم کرده است، افزود: در سال گذشته 94 میلیارد تومان و در سال جاری 406 میلیارد تومان بودجه در اختیار شرکت گاز استان گذاشته شده است.

صادقیان ادامه داد: در سال 92، 190 کیلومتر، در سال 93، 431 کیلومتر و در سال 94، 541 کیلومتر لوله گذاری انجام گرفته است.

وی گازرسانی به شهرهای مرزی را از اولویت های این شرکت برشمرد و افزود: در ایام مبارک هفته دولت بالغ بر 44 روستا و 960 واحد مسکن مهر در این استان به شبکه سراسری گاز متصل می شوند و عملیات گازرسانی به 301 روستا و همچنین شهر سیلوانا و روستای راژان و کارخانه های سیمان ماکو و قند نقده نیز آغاز می شود.

صادقیان مجموعه اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را 22 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا