اخبار
کد خبر : 4861 ۱۳۹۶/۰۵/۱۵   

9 پروژه گلخانه‌ای در آذربایجان غربی اجرا می شود

 

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و دانش بنیان دانشگاه آزاد ارومیه گفت: 9 پروژه گلخانه‌ای در خوی، ارومیه و مهاباد تعریف شده است.

به گزارش نای قلم، جواد بحری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکل آینده جهان آب خواهد بود و دانشگاه آزاد توجه ویژه ای به کشت گلخانه ای دارد که ما هم بدنبال آن هستیم تا در سال آینده این کار را با همکاری جهاد کشاورزی در واحد ارومیه راه اندازی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته برای نخستین بار بودجه عملیاتی را مبتنی بر کار تعریف کردیم.

بحری با اشاره نگاه ویژه واحد ارومیه به موضوعات پژوهشی گفت: ما در قسمت دانش بنیان برای رسیدن ایده ها به تجاری سازی از دانشجویان و ایده های آنان حمایت می کنیم همانگونه که مرحوم هاشمی رفسنجانی تاکید موکدی بر توجه به موضوعات پژوهشی داشتند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و دانش بنیان دانشگاه آزاد ارومیه اضافه کرد: از نظر قانونی باید بیشتر سازمان‌ها برای کارکنان خود 40 ساعت دوره اموزشی برگزار کند که این امر در دانشگاه آزاد بسیار مورد توجه است به گونه‌ای که در مرکز آموزش های کاربردی، دوره‌های بازآموزی، نوآموزی و آشنایی با علوم و فنون انجام می‌شود.

تنها منبع درآمدی دانشگاه آزاد شهریه دانشجویان است

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد ارومیه گفت: تنها منبع درآمدی دانشگاه، شهریه دانشجویان است.

به گزارش نای قلم، قاسم سامعی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حوزه شهریه دانشجویان صندوق رفاه دانشجویی تشکیل شده است و از این طریق انواع وام به دانشجویان پرداخت می شود.

وی افزود: واحد ارومیه طی یکسال از محل صندوق رفاه دانشجویی، سه هزار و 279 فقره وام کوتاه و میان مدت به مبلغ  400 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به دانشجویان پرداخت کرده است.

به گفته سامعی ۲۸۵ فقره وام بلند مدت نیز با مبلغ سه میلیارد و 900 میلیون تومان به دانشجویان پرداخت کردیم.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد ارومیه تصریح کرد: در بخش کمک هزینه ازدواج دانشجویی، از محل بودجه جاری دانشگاه، ۸۰۰ میلیون تومان وام ازدواج به دانشجویان پرداخت کردیم که همه آنها از منابع شهریه دانشجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا