اخبار
کد خبر : 4858 ۱۳۹۶/۰۵/۱۴   

تعداد كتابخانه‌هاي سيار روستايي كانون پرورش کودکان آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: كتابخانه سيار روستايي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان‌غربي در شهرستان اشنويه آغاز به كار کرده و این تعداد در استان به 6 کانون افزایش می‌یابد .

به گزارش نای قلم، جواد زاهدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اشنویه با دو هزار جلد کتاب، روز دوشنبه 16 مرداد ماه سال 96 فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: این کتابخانه سیار روستایی که برای مسیرهای اشنویه ـ ارومیه، اشنویه ـ پیرانشهر و اشنویه ـ نقده در نظر گرفته شده است، 20 پایگاه روستایی حومه شهرستان اشنویه را تحت پوشش خدمات فرهنگی کانون قرار می‌دهد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: مربیان کتابخانه‌های سیار با یک دستگاه خودرو و کتاب‌های کانون پرورش فکری به مناطق روستایی رفته و با ارائه فعالیت‌های متنوعی از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب و اجرای بازی، شادی را به کودکان مناطق روستایی هدیه می‌کنند.

وی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با پنج کتابخانه سیار روستایی در ارومیه فعالیت دارد که با افتتاح این کتابخانه در شهرستان اشنویه تعداد کتابخانه‌های سیار روستایی استان به 6 می‌رسد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا