اخبار
کد خبر : 4847 ۱۳۹۶/۰۵/۱۲   

انفاق خیرین سلامت از تاثیرگذارترین امور خیریه است

 

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: انفاق خیرین سلامت از تاثیرگذارترین امور خیریه است و حال افرادی که در این زمینه شریک می‌شوند غبطه خوردنی است چرا که این کار اجر فراوانی دارد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دومین همایش مجمع خیرین سلامت استان اظهار داشت: باید از فرصتی كه خداوند دراختیار ما از طریق حبه اموال قرارداده بهره جسته و از اموال خود برای سرمایه گذاری آخرت استفاده كنیم.

وی افزود: انفاق اموال در مسیر سلامت جامعه از مصادیق انفاق در راه خداست.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: افرادی كه در راخدا انفا می كنند چندین برابر اجر از خداوند دریافت می كنند كه هركس در مسیر برآوردن حاجت مریضان و احداث بیمارستان و درمانگاه گام بردارد یقینا با خدا معامله كرده است.

وی با بیان جایگاه والای خیرین سلامت و تبریك به خیرین این عرصه تصریح كرد: هركسی كه از اموالی كه خداوند به وی عرضه كرده انفاق كند به مقام عبودیت نزدیك شده است.

قریشی گفت: اگر انسان‌ها بتوانند از نعمت‌ها و امکاناتی که خداوند به آن‌ها بخشیده است را انفاق کنند یک قدم به عبودیت نزدیک می‌شود و باید از فرصت استفاده کنیم و از این امکاناتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است باید برای آخرت سرمایه گذاری کنیم و برای آخرت خود ذخیره کرده و از دستورات خداوند پیروی کنیم.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی با اشاره به اینكه بعد از مرگ انسان تنها از طریق سه عمل است که سبب رسیدن اجرو پاداش به او می شود، افزود: فرزند صالح، علمی كه مردم از آن بهره ببرند و صدقه جاریه سرمایه گذاری عظیمی است كه بعد از مرگ نیز پاداش آن تداوم دارد.

امام جمعه ارومیه اظهار كرد: امید است خیرین عرصه سلامت بیش از پیش راسخ تر و باهمت بیشتری در امر خیر سلامت گام بردارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا