اخبار
کد خبر : 4845 ۱۳۹۶/۰۵/۱۲   

مشارکت‌های مردمی در امر خیرین سلامت افزایش یافته است

 

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور از افزایش مشارکت‌های مردمی در امر خیرین سلامت خبر داد.

به گزارش نای قلم، سید محمد طباطبایی صبح امروز در دومین همایش خیرین عرصه سلامت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: میزان کمک‌های خیرین سلامت کشور در سال 95 بیش از 1000 میلیارد تومان بود که در سال 94 نیز بیش از 700 میلیارد تومان جذب مشارکت‌های مردمی توسط مجمع خیرین سلامت انجام شده است.

وی مجمع خیرین سلامت را بازوان توانمند سلامت دانسته و بیان کرد: برگزاری همایش های خیرین سلامت استانی و شهرستانی از مهمترین برنامه های این مجمع است.

طباطبایی با بیان اینکه هر کس به سهم خود می تواند در مشارکت در طرح‌های بهداشتی و درمانی کمک کند، تصریح کرد: حرکت در بخش پیشگیری و آموزش از دیگر اهداف این مجمع است به طوری که بتوان از خیرین برای طرح‌های پژوهشی استفاده کرد چرا که این طرح‌ها خود باعث کم رنگ شدن تخت های بیمارستان ها خواهد بود.

وی با اشاره به مهمترین نیازهای حوزه سلامت بیان کرد: بحث بیمارستان و مراکز درمانی و افزایش تخت های بیمارستانی از اولویت‌های حوزه سلامت مطرح در کشور بوده که امید است مجمع خیرین نیز در این راستا کمک های قابل توجهی انجام دهد.

طباطبایی با بیان این که رفع مشکلات در عرصه سلامت، کمک خیرین و مردم را می‌طلبد، تصریح کرد: مجمع خیرین پل ارتباطی بین بهداشت و درمان کشور و خیرین هستند.

وی با بیان اینکه نقش خیرین در توسعه سلامت جامعه بسیار موثر خواهد بود، گفت: امروز با کمک ها و مساعدت های خیرین توانستیم بخش مهمی از مشکلات بهداشت و درمان را رفع کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به نقش رسانه ها در بخش سلامت، خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ها در حوزه خیرین سلامت استان حضور فعالی داشته باشند می‌توان این امید را داشت که استعداد‌های بالقوه موجود در این عرصه بالفعل شده و بیش از پیش شاهد بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در عرصه خیرین سلامت باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا