اخبار
کد خبر : 4844 ۱۳۹۶/۰۵/۱۲   

حوزه سلامت مورد غفلت خیرین قرار نگیرد

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و مسئول روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان گفت: حوزه سلامت حوزه ای است که نباید مورد غفلت خیرین قرار گیرد.

به گزارش نای قلم، علی افشانی در جمع مدیران کاروان های حج تمتع آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت نقش خیرین در توسعه عرصه سلامت اظهار داشت: اگر بتوانیم از پتانسیل خیرین به درستی استفاده کنیم می توانیم بهره برداری از پروژه های مختلف بهداشتی و درمانی را تسریع بخشیم و در واقع خیرین بازوان توانمند عرصه سلامت استان هستند.

وی ادامه داد: حوزه سلامت حوزه ای است که نباید مورد غفلت خیرین قرار گیرد و لازمه آن شناساندن مجمع، اهداف، برنامه ها و اقدامات آن است و خوشبختانه مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی با حضور افراد مورد وثوق مردم حرکتهای بسیار ارزشمندی را انجام دهد که افزایش کمک مردم و خیرین نسبت به سال 1394، در سال 1395 دو برابر شده است و به 10 میلیارد تومان رسیده ولی لازم است برای سال 1396 حداقل به دو برابر آن دست یابد تا بتواند به اهداف توسعه سلامت استان از جمله تکمیل 1000 تخت بیمارستانی و 500 واحد بهداشتی نائل شود و یکی از عوامل و همراهانی که به ساخت پروژه ها سرعت می بخشند همین خیرین هستند.

افشانی اضافه کرد: در تاریخ  ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری خاکبرداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان و با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی شروع شده و امروز ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در نوع خود بی سابقه است و حاکی از اهتمام مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان برای رفع کمبود تخت های بستری است و بی تردید اگر خیرین نیز وارد عمل شده و با عرصه سلامت همراهی کنند در کمتر از دو سال می توانیم بیمارستان زنان را  افتتاح و به بهره برداری برسانیم .

وی با اشاره به اهمیت کار خیرین سلامت گفت: وعده ای که خداوند می دهد قطعا عملی می شود و کسانی که برای حوزه های بهداشت و درمان از مال خود انفاق می کنند در واقع سرمایه گذاری اخروی و ماندگاری را می کنند که نتیجه کارشان را از خداوند متعال و رحمت او می گیرند  چرا که یک کار خیر ۷۰۰ برابر می شود و چه بسا بالاتر است.

مسئول روابط عمومی مجمع خیرین استان گفت: از شما مدیران کاروان های حج خواهان ارتباط سازی میان خیرین و مجمع خیرین سلامت هستیم و مطمئن باشیم که هر کسی به دمی یا قلمی یا درمی یا قدمی در راه سلامت و رفع نیازهای بهداشتی و درمانی جامعه کمک کند جایگاه بزرگی در نزد خداوند خواهد داشت .

محمد ندیری مدیر کل سازمان حج و زیارت استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: ما در کنار خیرین سلامت هستیم و این کار خداپسندانه را ادامه خواهیم داد که بودن نهادی بنام مجمع خیرین سلامت در استان کمک می کند که انسان توشه ای برای آخرت خود داشته باشد و خیرین سلامت نیز مسیر درستی برای رسیدن به خیر و سعادت انسان است .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا