Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4841 ۱۳۹۶/۰۵/۱۱   

نمایشگاه مطبوعات بهترین مکان برای ارائه توانایی‌های رسانه‌هاست

 

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی از برپایی نمایشگاه استانی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه خبر داد و گفت: نمایشگاه بهترین مکان برای ارائه ظرفیت‌ها و توانایی‌های رسانه‌هاست و فضایی رقابتی در میان نشریات ایجاد می‌کند.

به گزارش نای قلم، یوسف پیربوداقی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه استانی مطبوعات، خبرگزاری‌های و پایگاه های خبری آذربایجان غربی با هدف معرفی و تقویت مطبوعات و رسانه های فعال استان برپا می شود و می تواند به پویایی این بخش کمک شایانی کند.

وی آشنایی رسانه‌ها با ظرفیت‌های یکدیگر را دیگر کارکرد این نمایشگاه خواند و افزود: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری می‌تواند محلی برای آشنایی نشریات با توانایی‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر باشد تا در نهایت با تبادل نظر میان آنان سبب ارتقای ظرفیت‌های رسانه‌ای شود.

پیربوداقی تصریح کرد: در دو سال گذشته رسانه‌های آذربایجان غربی بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل برپایی این نمایشگاه ضروری است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ درمحل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه، مخابرات، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت توزیع برق، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی برگزار می شود و غرفه ای به این سازمان ها اختصاص داده شده است.

انتهای پیام


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا