Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 483 ۱۳۹۴/۰۶/۰۳   

گازرسانی به 44 روستای آذربایجان غربی آغاز شد

*116 کیلومتر راه روستایی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

در دومین روز از هفته دولت گازرسانی به 44 روستای آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش نای قلم، گازرسانی به 44 روستای استان با صرف اعتبار 22 میلیارد تومان و کلنگ زنی عملیات گازرسانی به 123 روستای استان با اختصاص 93 میلیارد تومان آغاز شد.

این طرح ها شامل بهره برداری از طرح های گازرسانی به روستاهای شهرستان های ارومیه، بوکان،سردشت، شوط، چالدران و چایپاره و کلنگ زنی آغاز طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان های ارومیه، شاهین دژ، خوی، پلدشت، شوط و میاندوآب است.

افتتاح ایستگاه 30 هزار مکعب در ساعتی خط انتقال 10 اینچی گاز به شهر سیلوانا با لوله گذاری 14 کیلومتر و با هزینه اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان و کلنگ زنی طرح گازرسانی به شهر سیلوانا و روستای راژان با اختصاص اعتباری در حدود 14 میلیارد تومان نیز از جمله این طرح هاست.

همچنین امروز 116 کیلومتر راه روستایی با افتتاح نمادین طرح روکش آسفالت محور شهید کلانتری به روستای طلاتپه به طول بیش از 19 کیلومتر و اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

برای اجرای طرح های راه روستایی در استان بیش از 32 میلیارد تومان هزینه شده است که شامل احداث 48 کیلومتر راه اصلی و روکش راه های اصلی و فرعی به طول 154 کیلومتر است.

با افتتاح طرح روکش آسفالت محور شهید کلانتری به روستای طلاتپه 15 روستا به صورت مستقیم و 30 روستا به صورت غیرمستقیم به محورهای اصلی استان متصل می شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا