اخبار
کد خبر : 4820 ۱۳۹۶/۰۵/۰۳   

اخبار سلامت در شهرستان ها

پروژه احداث مرکز خدمات جامع سلامت ربط کلید خورد 

احداث مرکزخدمات جامع سلامت ربط با اعتبار بالغ بر 14 میلیارد ریال در سردشت آغاز شد.

خالد سلیمی کارشناس مسئول دفتر فنی مرکزبهداشت سردشت گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی ربط در اواخر تیرماه سال جاری در زمینی به مساحت 1508 متر مربع که توسط خیرین اهداء گردیده است در دو طبقه با سطح زیر بنای 1200 متر مربع با اسکلت بتونی  و با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 273 میلیون ریال عملیات اجرایی آن شروع شده است.

سلیمی خاطر نشان کرد: اگر اعتبار پروژه به طور مرتب تخصیص داده شود انشاا... در تیر ماه سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است مرکز خدمات جامع سلامت ربط  با هفت خانه بهداشت، دو پایگاه بهداشتی، یک مرکزفوریت های پزشکی و تعداد 18 روستا با4600 خانوار و جمعیتی بالغ بر 19 هزار و پانصد نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار خواهد داد.

احداث ساختمان جدید « مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مخور »

معاون بهداشتی شبکه از احداث ساختمان جدید « مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مخور» خبر داد.

اسمعیل رضا زاده در گفت و گویی با توجه به فرسوده بودن و قدمت نزدیک به 50 سال (1346) ساختمان فعلی مرکز مخور، ساختمان جدید با اعتبارات دولتی در زمینی به مساحت 800 متر مربع در 2 طبقه در حال احداث است.

رضا زاده تصریح کرد: همه اقدامات نظام تحول سلامت در راستای رفاه و آسایش مردم عزیز از جمله روستائیان زحمتکش است و باید امکانات مورد نیازشان تامین گردد و مرکز مخور از جمله مناطقی است که با توجه به دور بودن مسیرش از شهرستان شوط نیاز به امکانات و توجه بیشتری دارد تا روستاهای زیادی را از نظر خدمت رسانی تحت پوشش قرار دهد.

وی تعداد روستاهای تحت پوشش مرکز مخور را 9 روستا ذکر کرد که شامل 4 خانه بهداشت است.

موافقت با تاسیس مرکز تحقیقات بهداشت باروری در دانشگاه

با تاسیس مرکز تحقیقات بهداشت باروری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه موافقت به عمل آمد.

در دویست و شستمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور با تاسیس مرکز تحقیقات بهداشت باروری این دانشگاه موافقت به عمل آمد.

تداوم حضور خیرین در عرصه سلامت، این بار برای بیمارستان بوکان

دو تن از خیرین بوکانی دو عدد کولر گازی به  بیمارستان بوکان اهداء کردند.

دوتن از خیرین بوکانی با اهداء دو عدد کولر گازی به ارزش پنجاه میلیون ریال بیمارستان بوکان را در جهت رفع سریع نیازهای تجهیزاتی، یاری نمودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان در این رابطه بیان داشت: خیرین سلامت عضو جدانشدنی حوزه بهداشت و درمان بوکان هستند که همیشه یار و یاور عرصه سلامت بوده اند.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور مستمر خیرین در عرصه سلامت شاهد ارتقای هرچه بیشتر خدمت رسانی به مردم  در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خواهیم بود.

وی در ادامه از این اقدام خداپسندانه دو خیر عزیز تشکر و قدردانی کرد و برای ایشان از درگاه ایزدمنان توفیق روز افزون را خواستار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا