اخبار
کد خبر : 481 ۱۳۹۴/۰۶/۰۲   

مرز سرو و رازی در آذربایجان غربی همچنان تعطیل است

*عبور و مرور در مرز بازرگان انجام می شود

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور از مسدود بودن دو مرز سرو و مرز رازی در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از عصر جمعه 30 مردادماه این دو مرز از سوی ترک ها به حالت مسدود درآمده و همچنان نیز بسته است و عبور و مرور انجام نمی شود.

به گزارش نای قلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مجید آقابابایی با بیان اینکه از باز شدن دو مرز یاد شده از سوی ترک ها اطلاع دقیقی در دست نیست و معلوم نیست این دو مرز چه زمانی بازگشایی شود تاکید کرد: عبور و مرور و تردد خودرو و کالا در مرز بازرگان همچنان انجام می شود و در حال حاضر مشکلی در این مرز وجود ندارد.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور علت مسدود شدن دو مرز سرو و رازی را حوادث شرق ترکیه و گروگانگیری عوامل گمرک با نیروهای درگیر در ترکیه اعلام کرد و گفت: هیچ مشکلی از سوی جمهوری اسلامی با ترکیه وجود ندارد و عوامل ما همچنان در این مرزها آماده به کار هستند.

آقابابایی تاکید کرد: در حال حاضر عوامل گمرکی که در این مرزها فعالیت می کردند به دلایل حوادث پیش آمده و گروگانگیری کار را رها کرده و پایانه ها را ترک کردند.

وی با بیان اینکه تردد زمینی در دو مرز سرو و رازی انجام نمی شود درخواست کرد تا زمان بازگشایی مرزهای یاد شده ، کسانی که قصد عزیمت به ترکیه را دارند از طریق مرز بازرگان و یا به صورت هوایی به کشور مربوطه عزیمت کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا