اخبار
کد خبر : 4804 ۱۳۹۶/۰۵/۰۱   

هفت تا هشت کمپانی تولید مشروبات الکلی از قاچاقچیان حمایت می کنند

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: هفت تا هشت کمپانی تولید مشروبات الکلی در آن سوی مرز و در اقلیم کردستان وجود دارد که به شدت از قاچاقچیان حمایت می کنند.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر در اولین نشست تخصصی مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی که در سالن الغدیر ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مشروبات الکلی باید از مرزبانان به صورت سخت افزاری و نرم افزاری حمایت و پشتیبانی شود.

وی افزود: آذربایجان غربی با 967 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای ترکیه، نخجوان و اقلیم کردستان و شرایطی که در اقلیم کردستان عراق و ترکیه وجود دارد ماموریت مرزبانی را هم برای خود و هم برای دولت مقابل انجام می دهد.

رادفر اضافه کرد: به دلیل برخی مسائل و مشکلات حفاظت از مرزها دشوار بوده و نیاز است تا همه دستگاه های متولی بویژه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به حمایت و پشتیبانی از مرزبانان و سپاه برای انجام بهینه و کارآمد مرزبانی از مرزها بپردازند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از زحمات مرزداران در حفاظت از مرزها گفت: علی رغم تلاش مرزبانان و نیروهای سپاه در مرزبانی از مرزها، خلاهایی وجود دارد که رقیبان از این خلاها برای پیشبرد اهداف شوم و سودجویانه خود در قاچاق کالا و مشروبات الکلی استفاده می کنند و برای جلوگیری از این سوءاستفاده ها و مبارزه با قاچاق همه عوامل باید دست به دست دهند.

جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق استان اظهار داشت: در این راستا و برای مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی باید از مرزبانان چه به صورت سخت افزاری و چه به صورت نرم افزاری حمایت و پشتیبانی شود تا با پشتکار بیشتر و بهتر به امر مرزبانی و مبارزه با قاچاق بپردازند.

رادفر اضافه کرد: نیروهای مرزبانی و سپاه به عنوان پیشانی نظام در مبارزه با قاچاق و عرضه مشروبات الکلی به شمار می روند لذا توجه ویژه ای به این نیروها و مرزبانان از سوی عوامل مرکزی باید صورت گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا