Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4786 ۱۳۹۶/۰۴/۲۸   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 1.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در سردشت کشف و یک نفر به عنوان متهم در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر اصلانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در سردشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل سه هزار و 946 عدد انواع ادکلن خارجی کشف و ضبط کردند.

به گفته وی در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری توقیف و یک نفر متهم نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

396 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در سردشت کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین گفت: در بازرسی از مکانی در یکی از روستاهای اطراف سردشت 396 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه کشف و ضبط شد.

اصلانی اظهار کرد: در بازرسی از محل، 64 کیلوگرم قرص افدرین و 332 کیلوگرم اسید متانول و در مجموع 396 کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر صنعتی کشف شد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سردشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

سردار اصلانی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس موفق شدند محل فعالیت متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف کالای قاچاق به ارزش 350 میلیون ریال در ارومیه

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 350 میلیون ریال کالای قاچاق در ارومیه کشف و یک نفر به عنوان متهم در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ اسدالله مالکی افزود: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید کلانتری ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس یکهزار و 850 جفت دستکش و 200 قلم انواع ظروف آشپزخانه را کشف و ضبط کردند.

به گفته وی در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی اضافه کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا جزو محوری ترین برنامه های نیروی انتظامی بوده و این برنامه مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار موثر است.

کشف 444 ثوب البسه قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی خوی گفت: 444 ثوب البسه قاچاق توسط ماموران ایست بازرسی ایواوغلی این شهرستان کشف و ضبط شد.

بیت‌الله پاشایی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی خوی حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه 206 را توقیف کردند که در بازرسی از آن 444 ثوب البسه قاچاق خارجی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این راستا افزود: ارزش کالاهای کشف شده برابر با استعلام صورت گرفته 460 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: ماموران انتظامی خوی در محور خوی - مرند نیز یک دستگاه وانت سایپا را توقیف کردند، که در بازرسی از آن یک هزار و 500 لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل کشف و در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا