اخبار
کد خبر : 4778 ۱۳۹۶/۰۴/۲۶   

همراهی دستگاه های اجرایی با خانه مطبوعات حرکت به سمت همگرایی است

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: همراهی دستگاه های اجرایی با خانه مطبوعات در بزرگداشت روز خبرنگار، حرکت به سمت همگرایی است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی در نشست هم اندیشی بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور هیات مدیره خانه مطبوعات با نمایندگان برخی از دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات خانه مطبوعات استان برگزار شد، اظهار داشت: خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل صنفی در تقویت همگرایی می‎تواند به خوبی نقش‎آفرینی کند.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری جلسات هم اندیشی شاهد افزایش تعامل بین این قشر به منظور تحقق اهداف اصلی فعالیت رسانه ای در این استان باشیم.

کریمی اضافه کرد: امسال نمایشگاه مطبوعات و رسانه، سمینار ملی اقوام و ادیان و پاسداشت روز خبرنگار برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی همراهی با تشکل صنفی خانه مطبوعات را حرکت به سمت همگرایی برشمرد و خواستار همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی در بهتر برگزار شدن برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار شد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی هم در این نشست گفت: در شرایط حاضر شاهد واگرایی در عرصه رسانه هستیم که باید تلاش کنیم روحیه همگرایی جایگزین واگرایی موجود در این حوزه شود.

یوسف پیربوداقی اظهار داشت: رسالت خانه مطبوعات، ایجاد تعامل، همگرایی و صمیمیت در عرصه رسانه و اطلاع رسانی و ممانعت از واگرایی در راستای هداف کلان و منافع کلان کشور و منطقه و در چهارچوب قوانین کلی کشور است.

وی افزود: منتخبان اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی با عزم جدی برنامه‎های خوبی را در راستای کیفیت‎بخشی حوزه رسانه پیش‎بینی کرده است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی اضافه کرد: هر ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان نسبت به برگزاری جشن روز خبرنگار مبادرت می‎کرد اما امسال به صورت هدفمند و با ساختار متفاوتی در مدت پنج روز برگزار می‎شود.

پیربوداقی تاکید کرد: برخی از دستگاه های اجرایی ظرفیت های تکمیلی هستند و برنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار نیازمند مشارکت فعالانه ادارات و ارگان هاست.

در ادامه این نشست یوسف حق دوست رئیس بسیج رسانه استان، علی افشانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، عبدالله جلالی رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان، ناصر رکاب مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه، بیژن مرادی معاون مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و کاملی معاون خبر مرکز صدا و سیمای استان پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص هر چه بهتر برگزار کردن مراسمات ایام رسانه مطرح و بر همکاری با خانه مطبوعات اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا