Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4759 ۱۳۹۶/۰۴/۲۱   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 53 هزار عدد قرص غیرمجاز در میاندوآب

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 53 هزار عدد قرص غیرمجاز در میاندوآب کشف و یک نفر متهم در این ارتباط دستگیر شد.

سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب به ارومیه به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 53 هزار و 140 عدد انواع قرص غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی تقریبی داروهای کشف شده را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این ارتباط گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

به گفته فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

40 کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب در آذربایجان غربی گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 40 کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گویی اظهار کرد: به منظور مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب، در یک کار اطلاعاتی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر شدند.

وی افزود: بر این اساس پس از انجام اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در خودرو سواری جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ شیخ نژاد گفت: بر این اساس 2 نفر قاچاقچی که اهل استان های شرقی کشور بودند، دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

وی اظهار کرد: این محموله از استان های شرقی کشور بارگیری شده بود که در شهرستان میاندوآب به دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، اظهار کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

4 سارق حرفه ای خودرو در ارومیه دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت خودرو و محتویات آن در ارومیه، گفت: موضوع در اسرع وقت در دستور کار پلیس قرار گرفت و چهار سارق حرفه در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ سامان غنی زاده در گفت و گویی افزود: ماموران آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق به شناسایی این سارقان شدند.

به گفته وی ماموران پلیس با همکاری اداره اطلاعات جنائی و گشت زنی های نامحسوس مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با مقام قضائی طی یک عملیات منسجم هر چهار نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ غنی زاده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را حدود 2 میلیارد ریال برآورد کرده بودند، افزود: متهمان در بازجویی های خود به 20 فقره سرقت خودرو و محتویات آن اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از مال باختگان نیز برای شناسایی اموال در این یگان حضور یافتند و موفق به شناسایی اموال خود شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا