اخبار
کد خبر : 4742 ۱۳۹۶/۰۴/۲۵   

دیدار صمیمی هیات مدیره خانه مطبوعات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

 

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان امروز با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی دیدار کردند و به گفت و گو نشستند.

به گزارش نای قلم، هیات مدیره خانه مطبوعات در این جلسه برنامه های آتی خود را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشتند و برای تعامل هر چه بهتر با دستگاه های مربوطه تاکید کردند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و استاندار، برگزاری جشنواره رسانه و نمایشگاه مطبوعات از جمله مباحثی بود که رئیس خانه مطبوعات مطرح کرد.

یوسف پیربوداقی، خانه مطبوعات را محلی برای پشتیبان تمام خبرنگاران عنوان کرد و گفت: امسال همزمان با روز خبرنگار نمایشگاه مطبوعات نیز برگزار می شود و هیات مدیره بر این تصمیم ثابت قدم است.

مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی آذربایجان غربی نیز گفت: اداره کل ارشاد، خانه مطبوعات را تنها تشکل رسمی خبرنگاران در استان می داند و از آن نیز حمایت می کند.

حجت السلام والمسلمین محمدباقر کریمی با تاکید بر حفظ جایگاه خبرنگاران گفت: خبرنگاران قشر باسواد و فرهنگی جامعه هستند و خانه مطبوعات باید تمام تلاش های خود را برای تعالی بخشیدن به این قشر به کار گیرد که در این راستا از حمایت های خود دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا