اخبار
کد خبر : 4734 ۱۳۹۶/۰۴/۱۶   

حاصل دوری از سیاسی کاری در آموزش و پرورش آرامش است

 

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اخلاق مداری و دوری از سیاسی کاری رمز آرامش حاکم بر محیط آموزش و پرورش استان است.

به گزارش نای قلم، «فریدون سیدمصطفوی» در نشست هماهنگی ستاد پشتیبانی اردوهای دانش آموزان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان با سرلوحه قرار دادن اخلاق مداری به عنوان حلقه مفقوده جامعه امروزی و نیز دوری از سیاسی کاری توانسته است آرامش را در محیط های ادارات و مدارس فراهم کند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: احترام و ارزش دادن به دانش آموزان حرکت به سمت تربیت دینی آنان است و هرچه در این مسیر گام برداشته شود به هدف نهایی تعلیم تربیت نزدیکتر می شویم.

وی اظهار کرد: در انتخابات اردیبهشت ماه این نهاد با دوری از سیاسی کاری توانست امروز به آرامشی دست یابد که نتیجه آن رسیدگی بهتر به امور اداری و ساماندهی مسایل مربوط بوده است.

سید مصطفوی اضافه کرد: در اردوهای راهیان نور نیز که سالانه پذیرای آنها هستیم موضوع به بهترین نحوی مدیریت و هدایت می شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش با استقبال از این اردوها فعال تر از سایر دستگاهها در صدد تربیت اخلاقی و معنوی دانش آموزان گام برمی دارد.

سید مصطفوی اضافه کرد: بهبود زیرساختهای اردوگاهی استان که زائران راهیان نور در آنها استقرار می یابند نیازمند یاری مسوولان سپاه شهداست.

در ادامه این نشست اعضای ستاد پشتیبانی اردوهای دانش آموزی به ارائه گزارش در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا