Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4730 ۱۳۹۶/۰۴/۱۶   

لزوم حفظ اتحاد اصلاح طلبان برای انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری

 

رئیس ستاد مرکزی روحانی در آذربایجان غربی بر لزوم حفظ اتحاد اصلاح طلبان برای انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، حمید صداقت پیشه در جلسه فعالان ارشد ستادهای مرکزی روحانی در آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: باید این دیدارها را غنیمت بشمریم و با حفظ اتحاد بتوانیم یک خط مشی و راهبرد برای اصلاحات در آذربایجان غربی تا انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری تدوین کنیم. این خط مشی روشن نیز باید به نسل های بعد منتقل شود.

وی افزود: بعد از انتخابات و پیروزی دکتر روحانی سهم خواهی های "مجاهدین روز شنبه" شروع شده است و ما نمی توانیم به این موضوع بی تفاوت باشیم.

رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در بیشتر شهرهای بزرگ، اصلاح طلبان توانستند اکثریت قاطع کرسی های شورای شهر را کسب کنند اما در ارومیه هیچ لیستی از شورای شورای سیاست گذاری ارائه نشد که باید بررسی و دلایل آن برای افکار عمومی توضیح داده شود.

در ادامه این جلسه، حاضران به بیان نکته نظرات خود درباره وضعیت و شرایط روز استان پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا