Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4720 ۱۳۹۶/۰۴/۱۱   

ارائه بیش از 935 هزار نفر ساعت آموزش هاي مهارتي در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان

 

آموزش فنی و حرفه ای استان برای واگذاری بخشی از فعالیت ها به بخش خصوصی آمادگی دارد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی از ارائه بیش از935 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای در سه ماهه اول سال جاري در موسسات کارآموزی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای برای کارجویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی خبر داد.

به گزارش نای قلم، محسن مددي در گفت و گوی خبری با بیان اين خبر اظهار داشت: این اداره كل در سه ماهه اول سال جاري با برگزاری 809 دوره آموزشی، براي سه هزار و 822 نفر، 935 هزار و 400 نفر - ساعت در بخش خصوصی مؤسسات کارآموزی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای آموزش های مهارتی ارائه داده است.

مددي با اشاره به فعاليت 319 آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در سطح استان، گفت: از این تعداد 205 آموزشگاه مختص خواهران، 39 آموزشگاه مختص برادران و 75 آموزشگاه به صورت  دو منظوره، آموزش های مهارتی را ارائه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: اين اداره کل در سه ماهه اول امسال به منظور نظارت بر کیفیت آموزش های ارائه شده در این آموزشگاه ها بيش از 121  بازرسی انجام داده است.

  اين مقام مسئول یادآورشد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی برای تقويت بخش خصوصی آمادگی دارد تا در صورت توانمندی بخش خصوصي، بخش هايی از فعاليت های خود را بر اساس شيوه نامه های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد واگذار کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا