Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4718 ۱۳۹۶/۰۴/۱۰   

اخبار کوتاه شهرستان ها

صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر میاندوآب تائید شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: صحت انتخابات حوزه انتخابیه شهر میاندوآب تابع بخش مرکزی شهرستان میاندوآب و شهرهای باروق و چهاربرج این شهرستان تأیید شد.

ناصر امیری اظهار کرد: در راستای اجرای بند 2 ماده 73 آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر چنان چه کسی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد می تواند شکایت خود را به هیأت نظارت استان مستقردر استانداری اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری مردم و تمام دستگاه های مربوطه انتخاباتی سالم و در خور شان ملت ایران برگزار شد، افزود: پس از رسیدگی به شکایت معترضان به نتیجه انتخابات در میاندوآب به ترتیب آرا رسول ملکی نظام آباد با 5585 رای، جهانگیر قاسم زاده با 5500 رای، احد غفاری با 5048 رای، داریوش عسگری با 4751 رای، فخرالدین آذریان با 4542 رای، تراب قهرمانی با 4459 رای و مرتضی نجفی با 4294 رای به عنوان هفت عضو اصلی شورای دوره پنجم شهر میاندوآب انتخاب شدند.

امیری گفت: غیب الله رحیمی با 4003 رای، فیروز تقوی 3997 رای، روبین کلانتری با 3956 رای، واثق عیدی با 3504 رای و منوچهر سلوکانه با 3431 رای به عنوان پنج عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: در شهر چهاربرج نیز رضا مقدم با 2 هزار و 849 رای، محمدباقر جعفریان 2 هزار و 151 رای، ناصر طمطرانی با 2 هزار و 17 رای، ولی الله عیوقی یکهزار و 920 رای، باقرعلی محمدی با یکهزار و 726 رای حایز رای شده و منتخب مردم در شورای شهر شدند.

وی اعضای راه یافته به شورای شهر باروق را نیز به این ترتیب اعلام کرد:

1- سعید مهاجری یکهزار و 112 رای

2- علی مختاریان یکهزار و 101 رای

3- نقی حسنی یکهزار و 41 رای

4- رمضان عابدی یکهزار و 31 رای

5- منصور رمضانپور با 898 رای

وی با بیان اینکه میزان مشارکت انتخابات در این شهرستان بیش از 75 درصد بوده است، گفت: 161هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بودند.

آبیاری میکرو در مزارع چغندرقند شاهیندژ آغاز شد

رئیس اداره جهاد کشاورزی شاهین دژ گفت: آبیاری میکرو در مزارع چغندر قند این شهرستان به عنوان محصول راهبردی و غالب منطقه اجرا و آغاز شد.

سعید خدایی در گفت و گویی اظهار کرد: نخستین مزرعه چغندرقند به صورت آزمایشی از بذرکار پنوماتیک سه کاره که همگام با بذرپاشی و کودپاشی عملیات نصب نوار تیپ را انجام می دهد با نظارت کارشناسان آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی شهرستان شاهیندژ در سطح چهار هکتار در روستای حسین آباد به آبیاری میکرو تجهیز شد.

خدایی در ادامه گفت: همزمان اطلاع رسانی و آگاه سازی کشاورزان برای مدیریت و مصرف بهینه آب کشاورزی با اجرای سامانه های آبیاری میکرو(نوار تیپ) برای محصولات راهبردی منطقه با نیاز آبی بالا و دوره رشد طولانی به ویژه چغندرقند اجرا شد.

وی افزود: از مزایای استفاده از این سیستم کاهش 37 تا 60 درصدی مصرف آب و سرعت بالای مراحل کشت توام اجرای سیستم میکرو است و بازدهی کشت را افزایش می دهد.

اجرای طرح هادی در 174 روستای خوی

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون طرح هادی 174 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان خوی اجرا شده است.

محمود بدلی در دیدار با سرپرست فرمانداری خوی افزود: طرح های هادی تهیه شده در 54 روستای این شهرستان نیز نیازمند بازنگری است که در صدد هستیم در صورت تامین اعتبار، این بازنگری را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم.

وی از مطالعه طرح هادی در همه روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان غربی خبر داد و اضافه کرد: مطالعه طرح های هادی در روستاهای بالای 20 خانوار در سطح استان انجام و در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری خوی نیز در این دیدار از اجرا نشدن طرح مسکن محرومان در خوی انتقاد کرد و ادامه داد: باید در اسرع وقت نسبت به مشخص شدن زمین لازم برای احداث این واحدها اقدام شود.

علی محمدی ایروانلو اظهار کرد: با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی دولت و با استفاده از ظرفیت خیرین می توان واحدهای مسکونی را احداث کرده و در اختیار محرومان قرار داد.


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا