Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4716 ۱۳۹۶/۰۴/۱۰   

بیمه تجارت نو خدمات متمایزی به مشتریان ارائه می دهد

 

مدیرعامل بیمه تجارت نو گفت: بیمه تجارت نو خدمات متمایزی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

به گزارش نای قلم، سیدمحمد عباس زادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چشم انداز خوبی برای بیمه تجارت نو ترسیم شده و با خدمات متمایزی که ارائه می کند تمایز خود را با دیگر بیمه های موجود حفظ خواهد کرد و راهبرد آن متمایز بودن آن است.

وی افزود: با توجه به وضعیت فعلی صنعت بیمه و فضای رقابتی موجود، این شرکت با راهبرد خلق مزیت های ویژه و متمایز با بهره مندی از تجربیات جهانی و الگوهای نوین مشتری مداری برای بیمه گذاران در فرایند اخذ پوشش بیمه ای، امیدوار است با ارائه طرح های نوین بیمه ای، روش های نوین فروش خدمات، ایجاد سهولت در دسترسی مشتریان به تمام خدمات بیمه ای با خلق الگویی متمایز در مشتری مداری بالاخص در پرداخت سریع و کامل خسارت خدمات شایسته ای را به مشتریان ارائه دهد.

عباس زادگان یکی از اولویت های این شرکت را کنترل ایمنی و به حداقل رساندن ریسک عنوان کرد و گفت: این شرکت یکی از شرکت هایی است که ریسک و ایمنی را بسیار جدی گرفته است. 

مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو همچنین از آمادگی این شرکت برای برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای ریسک و ایمنی خبر داد و افزود: از اهداف مهم این شرکت پرداخت تسهیلات جدید با کنترل ایمنی و پایین‌آوری ریسک است.

این مقام مسئول از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان ریسک و ایمنی در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم خبر داد و گفت: در این مسابقه که فراخوان آن منتشر می شود به آثار منتخب در بخش ریسک و ایمنی جوایزی تعلق می گیرد. 

عباس زادگان با بیان این نکته که بانک تجارت، پست بانک، نفت و گاز پارسیان، شرکت بین المللی عمران رضوی، شرکت سرمایه گذاری ایرانیان، سهامداران عمده این شرکت بیمه هستند، افزود: همه این سهامداران، سازمان های پولی و مالی هستند که امیدواریم با اتکا به آنها کار جدیدی را در صنعت بیمه کشور ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: با کاهش نرخ بهره و سود تسهیلات و با توجه به هزینه بالاسری بالای بانک ها، ضروری است منابع جدید درآمدی در بخش منابع پولی و مالی ایجاد شود زیرا هم اکنون وضعیت بانک از لحاظ سود در نقطه سربه سر است.

عباس زادگان در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی ورود بانک ها در بخش صنعت، تولید و بازرگانی صلاح نیست چراکه منابع در داخل خود بانک جذب و باعث می شود مردم نتوانند منابع جذب کنند.

وی اظهار کرد: دولت بانک ها را قانع کرده است که به صورت تدریجی عملیات بنگاهداری را کنار بگذارند تا منابع بانک در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد لذا باید منابع جدیدی برای بانک ها به دست بیاید ضمن اینکه بخش پولی مالی طوری طراحی شود تا با عملیات بانک سنخیت داشته باشد که به نظر می رسد نظریه سوپرمارکت مالی بهترین راهکار است.

به گفته عباس زادگان سوپرمارکت مالی برای بانک ها این حسن را دارد که منابع جدید معنی دار خارج از خود را از بیرون جذب می کنند در عین حال به مشتری ها سرویس جدیدی ارائه می دهند، پایبندی مشتری به بانک را افزایش می دهند و مشتری از مراجعه به مراجع گوناگون بی نیاز می شود، به این دلیل پست بانک برای استقرار نظریه سوپرمارکت مالی که عبارت از ارائه همه خدمات پولی مالی به مشتریان است اقدام جدید را بنیان گذاشته و با مشارکت در سهام این شرکت موافقت کرده است تا بتواند هدف مورد نظر را محقق کند.

گفتنی است بیمه تجارت نو سال گذشته با سرمایه 2500 میلیارد ریال به ثبت رسیده و سهام آن نیز در بازار بورس کشور عرضه شده است. بانک تجارت، پست بانک، نفت و گاز پارسیان، شرکت بین المللی عمران رضوی، شرکت سرمایه گذاری ایرانیان سهامداران عمده این شرکت هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا