اخبار
کد خبر : 4715 ۱۳۹۶/۰۴/۱۰   

ضریب نفوذ بیمه در استان بالاتر از میانگین کشوری است

 

مدیرشعب بیمه تجارت نو در شمالغرب کشور گفت: ضریب نفوذ بیمه در آذربایجان غربی بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش نای قلم، حامد قدس در مراسم افتتاح دفتر بیمه تجارت نو در آذربایجان غربی، اظهار داشت: ضریب نفوذ بیمه در استان آذربایجان غربی ۲.۴درصد است که از ضریب نفوذ ۲ درصدی کشور بالاتر است.

وی افزود: هم اکنون حق بیمه پرتفوی در کشور ۲۷۸هزار میلیارد ریال است که ۲.۳۵ درصد آن حق آذربایجان غربی بوده است .
به گفته قدس در سال گذشته حق بیمه تولیدی آذربایجان غربی پنج هزار و 387 میلیارد ریال بود که پیش بینی می شود امسال به شش هزار و 500 میلیارد ریال برسد.
مدیرشعب بیمه تجارت نو در شمالغرب کشور اضافه کرد: سهم این استان از خسارت ۲.۴۴ درصد و حق بیمه سرانه - سالیانه ۱۷۰هزار تومان است.

قدس با بیان اینکه آذربایجان غربی فرهنگ بیمه ای بالایی دارد، تصریح کرد: استان آذربایجان غربی از نظر فرهنگ و زیرساخت ها از پتانسیل خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هدف بانک تجارت از تشکیل و تاسیس بیمه تجارت نو ارائه خدمات اضافی به مشتریان و عموم شهروندان است، یادآور شد: در آذربایجان غربی شاهد استقبال خوبی نسبت به فروش بیمه های عمر سرمایه گذاری هستیم که این نشان از فرهنگ و اطلاعات بالای عمومی است ولی کافی نیست.

مدیرشعب بیمه تجارت نو در شمالغرب کشور متذکر شد: در زمینه اطلاع رسانی در صنعت بیمه در این استان بسیار ضعیف عمل شده است که ما از طریق همکاران بانک و اصحاب رسانه آماده ایم در راستای ارتقای فرهنگ و ضریب نفوذ بیمه اطلاع رسانی لازم و کافی داشته باشیم.

به گفته وی هدف بیمه تجارت نو، نوآوری و کیفیت در خدمات خسارت است و سعی می کنیم در بعد فنی، اطلاعات و اعلام نرخ براساس حداکثر تخفیفات ممکن ارائه خدمات دهیم ضمن اینکه هدف ما فقط نرخ کمتر نیست بلکه به دنبال این هستیم که رقابت در صنعت بیمه را از نرخ به کیفیت خدمات برسانیم.

قدس خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های این استان چشم انداز خوبی را برای فعالیت خود متصوریم و با اتکال به خداوند متعال و ارایه خدمات بیمه ای متمایز به مشتریان، تعهد به ایفای تعهدات و رعایت اصول مشتری مداری، در آینده ای نزدیک به انتخاب ویژه بیمه گذاران تبدیل خواهیم شد.

گفتنی است بیمه تجارت نو سال گذشته با سرمایه 2500 میلیارد ریال به ثبت رسیده و سهام آن نیز در بازار بورس کشور عرضه شده است. بانک تجارت، پست بانک، نفت و گاز پارسیان، شرکت بین المللی عمران رضوی، شرکت سرمایه گذاری ایرانیان سهامداران عمده این شرکت هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا