اخبار
کد خبر : 4713 ۱۳۹۶/۰۴/۱۰   

ایجاد شبکه مکانیزه آنلاین برای پرداخت خسارت در بیمه تجارت نو

 

مدیرعامل بیمه تجارت نو گفت: نظام پرداخت خسارت در بیمه تجارت نو به گونه ای طراحی شده است که به محض تماس مشتریان حادثه دیده، کارشناسان صاحب تجربه در محل حاضر و با تشخیص و ارزیابی خسارت وارده وجه بیمه بلافاصله به حساب مشتری واریز می شود.

به گزارش نای قلم، سیدمحمد عباس زادگان در مراسم افتتاح دفتر بیمه تجارت نو در آذربایجان غربی، با تشریح فرآیند تأسیس شرکت بیمه تجارت نو و تشریح اهم برنامه های این شرکت، اظهار داشت: بیمه تجارت نو با دو هزار و 500 میلیارد ریال وارد بازار بیمه شده است و در صدد جذب سرمایه گذاران خارجی به منظور افزایش سرمایه شرکت هستیم.

وی با بیان اینکه به زودی مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه برگزار می شود تا بتوانیم سرمایه شرکت را که تعهد شده تامین کنیم، افزود: بیمه تجارت نو برنامه هایی را در دست اقدام دارد که اجرایی شدن این برنامه ها منجر به به ایجاد ارزش افزوده برای سهام شرکت خواهد بود .

عباس زادگان با بیان اینکه سعی داریم سهامدار غیرایرانی برای شرکت جذب کنیم که مذاکرات با شرکت های گوناگون برون مرز نهایی شده است، اظهار کرد: خرید سهام توسط سرمایه گذاران خارجی می تواند به ارزش افزایی و افرایش قیمت سهام شرکت منتج می شود.
وی متذکر شد: توصیه ما به شعب این است که در افزایش سرمایه شرکت کنند و سهام خود را نفروشند چرا که این نهال تازه رشد کرده هنوز برگ و میوه نداده است و اگر راه های بانکی که دولت تلاش می کند باز کند و در دولت جدید اتفاق خواهد افتاد ارزش سهام شرکت در بورس به طور جدی افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به اینکه به دلایل فنی، در حال حاضر نماد شرکت در بورس گشایش نیافته است، اذعان کرد: بازگشایی نماد بیمه تجارت نو فرصتی است که با همراهی سهام داران خرد می تواند فرصت مطلوبی را در اختیار این گروه قرار دهد و در صورت تمایل به فروش این عوامل، تاثیر بسزایی در سود و قیمت برای این گروه خواهد داشت.

وی پایین‌آوردن هزینه‌های بالاسری و تامین ذخایر کافی را از جمله اقدامات اساسی در این مجموعه عنوان کرد و گفت: افزایش بهره وری، نیروی انسانی محدود اما مجرب برای ارائه خدمات بیمه‌ای از مهمترین اهداف بیمه تجارت نو است.

این مقام مسئول اضافه کرد: شرکت بیمه تجارت نو از سال گذشته توانسته است ۹۰ درصد بودجه پیش بینی شده را محقق کند ضمن اینکه با پرداخت حاشیه سود مناسب، ۱/۳ درآمد شرکت را در سال گذشته به ذخایر انتقال داده شده تا پشتوانه قوی تری برای شرکت ایجاد شود.

عباس زادگان گفت: هم اکنون بیمه تجارت نو در ۱۰ شعبه آغاز به کار کرده است که از این تعداد ۲ شعبه در تهران و هشت شعبه در مراکز دیگر استان راه اندازی شده است و تا پایان امسال این تعداد به ۴۰ شعبه می رسد.

وی افزود: بیمه تجارت نو در سال گذشته ۱۵۰ نماینده فروش در سراسر کشور داشته است و امسال این تعداد به ۴۰۰ نماینده می رسد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا