اخبار
کد خبر : 4712 ۱۳۹۶/۰۴/۱۰   

افتتاح بانکداری شرکتی در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان

 

مدیر بانک تجارت آذربایجان غربی گفت: بانک تجارت در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود اقدام به افتتاح بانکداری شرکتی کرده است.

به گزارش نای قلم محمد افخم در مراسم افتتاح دفتر بیمه تجارت نو در آذربایجان غربی، اظهار داشت: فعالیت سوپر مارکت مالی در تهران به عنوان شهر پایلوت موفقیت آمیز بوده که آغاز به کار سوپرمارکت های مالی در سایر استان ها نیز جز برنامه های اولویت دار بانک تجارت است.

وی به فعالیت باجه های بورسی نیز اشاره و تصریح کرد: باجه های بورسی از سه سال گذشته با موفقیت در حال فعالیت است و مشتریان جهت انجام خدمات بورسی و خرید و فروش سهام به این باجه ها مراجعه و به خوبی از خدمات این باجه ها استفاده می کنند.

مدیر بانک تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: ایجاد باجه های خدمات نوین بانکداری از برنامه های سوپرمارکت مالی است که در نهایت تصمیم به ایجاد بیمه تجارت نو گرفته شد و در حال حاضر با سهامداران قوی و هیات مدیره مجرب شاهد فعالیت آن در 10 استان کشور هستیم.

وی افزود: بیمه تجارت نو با ارائه خدمات نوین از سال گذشته آغاز به کار کرده است که استان آذربایجان غربی نیز امروز خدمات دهی را در این بخش آغاز می کند.

افخم به نقش رسانه ها اشاره و تصریح کرد: تعاملات بیشتر و مثبت رسانه ها و صنعت بیمه در کنار هم می تواند کارایی این دو حوزه را افزایش دهد.

وی توسعه فرهنگ بیمه، اطلاع رسانی به مردم درباره اهمیت و آثار آن را از ظرفیت های رسانه ها برای کمک به صنعت بیمه عنوان کرد.

مدیر بانک تجارت آذربایجان غربی بر اهمیت خدمت رسانی مطلوب و بهینه به مشتریان بانک تجارت و ایجاد ارزش افزوده برای آنان تاکید و اظهار کرد: برای اینکه بیمه تجارت نو فعالیت خود را در استان به خوبی آغاز کند باید مخاطبان و مشتریان از برنامه ها و اهداف بیمه مطلع باشند که در این راستا نیازمند همکاری اصحاب رسانه هستیم.

وی بر حمایت همه جانبه از بیمه تجارت نو تاکید کرد و گفت: با همکاری و پشتیبانی همه جانبه خواهیم توانست به خوبی از خدمات این بیمه بهره مند شویم.

گفتنی است بیمه تجارت نو سال گذشته با سرمایه 2500 میلیارد ریال به ثبت رسیده و سهام آن نیز در بازار بورس کشور عرضه شده است. بانک تجارت، پست بانک، نفت و گاز پارسیان، شرکت بین المللی عمران رضوی، شرکت سرمایه گذاری ایرانیان سهامداران عمده این شرکت هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا