اخبار
کد خبر : 4701 ۱۳۹۶/۰۴/۰۶   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

 

 

کشف کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در ماکو

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران انتظامی ماکو از یک دستگاه تریلی، کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد کالای قاچاق را با استفاده از یک دستگاه تریلی از پلدشت به ماکو انتقال دهد، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند کامیون مورد نظر را شناسایی و آن را توقیف کنند.
وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از تریلی توقیفی 125 هزار و 932 قلم یراق آلات و پارچه و 19 تن کالای تزئینی قاچاق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده چهار میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار اصلانی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف نیز توقیف شده است.
وی اظهار کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی بوده و این کار مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشاست.

بیش از 369 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: با تلاش ماموران این نیرو 369 هزار و 600 نخ سیگارت خارجی قاچاق در این شهرستان کشف شد .

سرهنگ مجید محبعلی در گفت و گویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک نفر در این شهرستان در تهیه و توزیع سیگار خارجی قاچاق رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی محل فعالیت متهمان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه با کسب دستور قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان ادامه داد: این مقدار کالای قاچاق در یکی از محلات شهر بوکان در منزل فرد متهم انبار شده بود.

سرهنگ محبعلی اضافه کرد: این قاچاقچی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر و 100 هزار نخ سیگار قاچاق در سلماس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس گفت: در هفته گذشته با تلاش مامورین نیروی انتظامی سلماس، بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر و 100 هزار نخ سیگارت قاچاق در دو عملیات‌ جداگانه‌ کشف و ضبط شد .

سرهنگ حسین رمزی در گفت‌ و‌گویی اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر پخش کلان مواد مخدر توسط فردی با هویت معلوم در منزل مسکونی خود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: با کسب خبر مذکور ماموران به سرعت وارد عمل شده و با هماهنگی با مقام محترم قضایی و مراجعه به درب منزل مذکور وارد ساختمان شده و در بازرسی از این منزل 2 کیلو و 110 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 60 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد . 

رمزی عنوان کرد: در عملیاتی دیگر هم تعداد 100 هزار نخ سیگارت قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پیکان در محور سلماس ارومیه کشف و ضبط و در این عملیات نیز یک نفر راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند . 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از عموم مردم عزیز به خاطر همکاری صمیمانه با این نیرو تقدیر و تشکر کرد و گفت: از امت شهید پرور تقاضا داریم تا در راه مبارزه با مواد مخدر که به عنوان زلزله ای خاموش در حال گسترش است، ماموران خدمت‌گذار و دلسوز نیروی انتظامی را یاری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا