اخبار
کد خبر : 4691 ۱۳۹۶/۰۴/۰۶   

مقاوم سازی بیش از 75 هزار مسکن روستایی در آذربایجان غربی

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از مقاوم سازی بیش از 75 هزار مسکن روستایی در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمود بدلی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اهالی روستای دهستان های طلاتپه و باش قلعه که با حضور مدیران دستگاهای خدمات رسان و اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون بیش از 75 هزار مسکن در سطح روستاهای استان با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد نسبت به مقاوم سازی خانه های خود اقدام کردند که جان و اموالشان در زمان بروز سوانح در امان خواهند بود.

وی افزود: روستاهایی که طرح هادی در آنها اجرا می شود همچنین زیرسازی و زیرساخت های آنها آماده هستند، جهت آسفالت معابرشان، با این نهاد همکاری و مشار کت لازم را به عمل آورند که اینگونه اقدامات، گوشه ای از فعالیت های عمرانی این نهاد در روستاها به شمار می روند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دهیاران در راستای ترویج ساخت مسکن مقاوم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیش از پیش همکاری کنند.

سیدهادی بهادری بیان داشت: روستاییان با فعالیت های کشاورزی، دامداری و...تامین کننده بسیاری از مایحتاج شهری ها هستند که با مصایب و مشکلات زیادی همواره دست و پنجه نرم می کنند، ما هم با بروکراسی اداری این قشر جامعه را بیش از این دلسرد نکنیم، لذا هرچه در توان داریم سعی کنیم مشکلی از آنان رفع شود و آنان را جهت ماندن در روستاها و ادامه کشاورزی، دامپروری و...تشویق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح هادی، آسفالت معابر از طریق قیر رایگان، مهمتر اینکه مقاوم سازی خانه های خود به نحو شایسته و بیش از پیش با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که واقعا در آبادانی روستاها تلاش می کنند مشارکت لازم را به عمل آوریم.

انتهای پیام


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا