اخبار
کد خبر : 469 ۱۳۹۴/۰۶/۰۱   

هفته دولت فرصتي براي تقويت ارتباط دوسويه دولت و ملت است

* طرح توسعه کارخانه قند ارومیه به بهره‌برداري مي‌رسد

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربايجان غربي گفت: هفته دولت فرصتي براي تقويت ارتباط دوسويه دولت و ملت است.

به گزارش ناي قلم، حسام شيرازه‌محبت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: هفته دولت فرصت مغتنمي است كه در آن مسئولان به تبيين و تشريح برنامه‌ها و اقدامات يك‌ساله خود پرداخته و از اين رهگذر زمينه را براي تحقق اصل پاسخگو بودن مسئولان در برابر مطالبات و نيز نقد و ارزيابي شفاف عملكرد مديران توسط مردم فراهم آورند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همچنین با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: مدیریت آن شهیدان مدیریت جهادی، صادقانه و بی‌منت بود و لازم است این مدیریت ترویج شود.

شیرازه‌محبت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برخی  پروژه‌های شاخص قابل افتتاح استان در هفته دولت گفت: افتتاح پروژه گازرسانی در بخش سیلوانا و طلاتپه ارومیه، افتتاح پروژه آب و فاضلاب روستایی در بخش انزل ارومیه، بهره برداری از طرح توسعه کارخانه قند ارومیه، افتتاح چند تقاطع غیرهمسطح در میاندوآب و افتتاح پروژه‌های شهری ارومیه با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد تومان جزو پروژه‌های شاخص استان در هفته دولت است.

599 پروژه عمراني و اقتصادي شامل 571 پروژه عمرانی و 28 پروژه اقتصادی در هفته دولت امسال در آذربايجان غربي به بهره‌برداري مي‌رسد.

هفته دولت امسال از دوم شهریور ماه آغاز می شود و تا هشتم ماه جاری ادامه دارد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا