اخبار
کد خبر : 4689 ۱۳۹۶/۰۴/۰۳   

توضیح در خصوص اضافه شدن بند برداشت «مقرری ماه اول» در فیش حقوق فرهنگیان استان

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در خصوص اضافه شدن بند برداشت «مقرری ماه اول» در فیش حقوق فرهنگیان استان توضیح داد.

«بهرام صمدی» در خصوص اضافه شدن بند برداشت مقرری ماه اول در فیش حقوق فرهنگیان استان اظهار کرد: طبق بخشنامه شماره 15049/200 مورخ 31/06/1390 معاون وقت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور درباره مبانی برداشت مقرری ماه اول پس از اجرای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تشریح شده است.

وی افزود: به موجب ماده 100 قانون استخدام کشوری مبلغ ماه اول افزایش هرگونه حقوق، تفاوت تطبیق حقوق و فوق العاده های موضوع ماده 106 قانون مدیریت خدمات کشوری به عنوان (( مقرری ماه اول)) جزو در آمدهای صندوق بازنشستگی کشوری است و افزایش ناشی از تغییر ضریب سالیانه حقوق کارکنان شاغل هم مشمول برداشت در ماه اول به نفع صندوق بازنشستگی کشوری می باشد .

صمدی ادامه داد: با تغییر ضریب حقوق کارکنان آموزش و پرورش در ابتدای سال های 91 و 92 هرگونه افزایش حاصله در ماه اول در چارچوب بخشنامه فوق الذکر به حساب صندوق بازنشستگی کشوری واریز شده است .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: از تاریخ 01/01/1388 لغایت 01/01/1391 کارکنان آموزش و پرورش معاف از پرداخت مقرری مربوطه بوده و از سال93 تا کنون مقرری ماه اول افزایش ضریب سالیانه همچنان  با ضریب سالانه مقرری کسر و به حساب صندوق بازنشستگی واریز می شود.

وی خاطر نشان کرد: اکثر استان ها مبلغ مقرری ماه اول سال های 91 و 92 را یکجا از حقوق همکاران کسر کرده اند ولی با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت محترم صندوق بازنشستگی استان این مبلغ در 10 قسط تا استهلاک کامل کسر می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا