Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4687 ۱۳۹۶/۰۴/۰۳   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در میاندوآب

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران انتظامی میاندوآب چندین محموله کالای قاچاق را به ارزش شش میلیارد ریال کشف و 2 نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی میاندواب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب به تبریز به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از اتوبوس توقیفی 20 هزار قلم انواع دارو، شش گونی البسه تاناکورا، 29 قطعه لوازم یدکی خودروهای سنگین و 210 ثوب البسه قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را شش میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار اصلانی افزود: در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

معدوم سازی پنج هزار متر مربع مزرعه کشت گراس

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه 85 کیلوگرم تریاک از نوع گراس از سوداگران مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد، گفت: در این ارتباط 20 هزار بوته گراس در پنج هزار متر مربع مزرعه ای که به کشت گراس اختصاص یافته بود معدوم سازی شد.

سرهنگ مجید محبعلی در گفت و گویی اظهار کرد: روز گذشته و بر اساس دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یک قاچاقچی در یکی از روستاهای بوکان در تهیه و کشت مواد مخدر فعالیت دارد این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی شهرستان به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده موفق شدند مقدار 85 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس در یکی از روستاهای اطراف بوکان کشف کنند.

سرهنگ محبعلی اضافه کرد: در این ارتباط 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان ادامه داد: مردم در روستاها باید آگاه باشند که هر نوع کشت گیاهان مخدر ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ محبعلی با تقدیر از مردم شهر بوکان و همکاری خوب آنها با پلیس افزود: پلیس با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر برخورد قاطع انجام می دهد، بر این اساس شهروندان گزارش ها و مشاهدات مشکوک خود را با شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

در هفته های گذشته نیز مقدار بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و گراس از توزیع کننده مواد در این شهرستان کشف و ضبط شد.

میزان کشفیات مواد مخدر و پیش ساز شیشه در شهرستان بوکان در سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا