اخبار
کد خبر : 4680 ۱۳۹۶/۰۴/۰۱   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

تیم بالو قهرمان فوتسال جام رمضان در ارومیه شد

مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 23 تیم از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن فرهنگسرای جوان ارومیه دنبال شد و در نهایت تیم سموم کشاورزی مهندسی بالو قهرمان فوتسال جام رمضان ارومیه شد.

تیم های شرکت کننده این مسابقات در پنج گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که تیم های اروم شاپرک و ایرانچوب به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

در گروه یک این مسابقات تیم‌ های سالار ارومیه، اروم اسپور، قنادی هوشیار و درسا هم به رقابت پرداختند.

در گروه دوم نیز تیم های ایرانچوب، آتیه سازان حافظ ، آراز و رستوران نوشان حضور داشتند.

در گروه سوم نیز تیم‌های راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی، شهید بهرامی، اروم شاپرک و کلینیک آتیه شرکت داشتند.

در گروه چهارم تیم های سموم کشاورزی مهندسی بالو، فرهنگسرای طه، شهدای علیبگلو و ایران صنعت با هم رقابت کردند.

در گروه پنجم نیز تیم های برادران ابراهیمی، رستوران سید صالحی و شهید محمد حضرت پور با هم به رقابت پرداختند.

بر اساس برنامه ریزی مسئولان هیات فوتسال شهرستان، هر شب 2 دیدار از این مسابقه ها دنبال می شد و مرحله مقدماتی به صورت دوره ای بوده که از هر گروه تیم های برتر به مرحله بعدی صعود کرد و دور حذفی مسابقات با حضور 16 تیم برگزار شد.

تیم غدیر قهرمان مسابقات شطرنج جام رمضان ارومیه شد

مسابقات شطرنج آزاد جام رمضان با حضور 11 تیم از 29 خرداد به مدت 2 روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه دنبال شد و تیم های شرکت کننده به مدت پنج دور و به روش سوئیسی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم غدیر قهرمان شد.

غلامرضا شمسی دبیر هیات شطرنج ارومیه و مسئول برگزاری مسابقات گفت: تیم غدیر با 14 امتیاز مقام اول و تیم های آیلین و آچمز با 12.5 امتیاز و با تفاصل پوئن شکنی مقام های دوم و سوم تیمی این مسابقات را کسب کردند.

وی ادامه داد: این ماسبقات با حضور تیم های غدیر، آیلین، آچمز، ارومیه، چسمستر، قهرمانان کوچک، فرزانگان، شاهین، شرکت گاز یک، شرکت گاز 2 و کاوشگران با حضور 44 شرکت کننده در بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در بخش انفرادی نیز خانم آناهیتا خیرجو، قهرمان قهرمانان این مسابقات شد و همچنین امتیاز برتر میز یک را به خود اختصاص داد.

دبیر هیات شطرنج ارومیه ادامه داد: آقایان پارسا حیدری، عرشیا علاقه مند و پدرام لطفی به ترتیب رتبه های برتر میزهای دوم تا چهارم را کسب کردند.

شمسی بیان کرد: در پایان این مسابقات به تیم‌ها و نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی و جوایز نقدی از سوی این هیات اعطا شد

مسابقات فوتسال جام رمضان پلدشت پایان یافت

مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 15 تیم از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن انقلاب پلدشت برگزار شد و تیم علیپور به مقام نخست دست یافت.

دور حذفی مسابقات جام رمضان پلدشت از روز یکشنبه 28 خرداد سال جاری آغاز شده بود که تیم های گمرک پلدشت، شرکت بازرگانی باغبانی و اراز دن چایپاره پس از تیم علیپور، مقام های دوم تا چهارم مسابقات را کسب کردند.

شهرستان پلدشت در شرق شهرستان ماکو، شمال آذربایجان‌غربی و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد و مشتمل بر دهستان های چایباسار شرقی، زنگبار، گِچْلَرات شرقی و گچلرات غربی، 72 آبادی و شهر پلدشت است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا