اخبار
کد خبر : 468 ۱۳۹۴/۰۶/۰۱   

599 پروژه عمراني و اقتصادي در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد

*36 طرح عمرانی در هفته دولت كلنگ‌زني مي‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربايجان غربي گفت: 599 پروژه عمراني و اقتصادي در هفته دولت امسال در آذربايجان غربي به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش ناي قلم، نادر صفرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: از اين تعداد 571 پروژه عمرانی و 28 پروژه اقتصادی است.

وي افزود: برای افتتاح 571 طرح عمرانی، 3 هزار و 570 میلیون ریال و برای افتتاح 28 طرح اقتصادی و صنعتی، 693 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی در طول ایام هفته دولت در سطح استان، 36 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 967 میلیارد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی مي‌شود.

وی در ادامه سخنان خود تصريح كرد: این هفته فرصتی برای اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت به مردم و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است.

صفرزاده با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران دولت تدبیر و امید هستند، اظهار كرد: برگزاری یادواره شهید "غلامعلی نیکخواه" و تجلیل از خانواده معظم این شهید والامقام در آذربایجان غربی و قدردانی از کارمندان و مدیران نمونه و دستگاه‌های برتر از جمله برنامه های هفته دولت در استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار افزود: در طول ایام هفته دولت، استاندار محترم، معاونان استاندار و سایر مسئولان استانی با حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی، عملکرد دولت در استان در حوزه های مختلف را تشریح و به اطلاع عموم مردم خواهند رساند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا