Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4678 ۱۳۹۶/۰۴/۰۱   

سامانه فاضلاب سردشت توسط وزیر نیرو افتتاح شد

 

سامانه فاضلاب سردشت که با صرف 200 میلیارد ریال هزینه به مرحله بهره برداری رسیده است، امروز توسط وزیر نیرو افتتاح شد.

حمید چیت چیان صبح امروز برای افتتاح این طرح عظیم خدماتی وارد شهر سردشت شد و پس از انجام آیین استقبال توسط قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، ناصر حضرتی مدیرکل برنامه و بودجه استان و رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، این طرح را افتتاح کرد.

برای اجرای سامانه جمع آوری و تصفیه فاضلاب سردشت 200 میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان 110 میلیارد ریال در بخش تصفیه‌خانه و 90 میلیارد ریال در بخش ایجاد شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب بوده است.

89 درصد مردم شهر سردشت تحت پوشش شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار دارند و با بازنگری در طرح، ظرفیت جمعیت تحت پوشش از 55 هزار نفر به 80 هزارنفر افزایش یافته است.

این تصفیه خانه قادر است در شبانه ‌روز 15 هزار و 482 متر مکعب فاضلاب را تصفیه کند و دارای یک مدول با سیستم لجن فعال با هوادهی گسترده و ظرفیت 15 هزار و 823 مترمکعب در شبانه روز است.

طول شبکه و خط انتقال اجرا شده این طرح حدود 75 کیلومتر بوده و تعداد انشعاب واگذار شده 12 هزار و 740 فقره است.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و همجوار با اقلیم کردستان عراق واقع شده است.

در حال حاضر یک میلیون و 350 هزار نفر از جمعیت شهری در قالب 350 هزار انشعاب در آذربایجان غربی زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا