اخبار
کد خبر : 4672 ۱۳۹۶/۰۳/۳۰   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

 

کشف لوازم جانبی قاچاق تلفن همراه در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با تلاش ماموران انتظامی ارومیه، لوازم جانبی قاچاق تلفن همراه در این شهرستان کشف و یک نفر متهم این پرونده دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: ماموران انتظامی ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودروی توقیفی 27 هزار و 873 قلم انواع لوازم جانبی قاچاق تلفن همراه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

تعداد 176 حلقه لاستیک قاچاق در بوکان کشف و ضبط شد

فرمانده نیروی انتظامی بوکان با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا گفت: تعداد 176 حلقه لاستیک خارجی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفر محبعلی در گفت و گویی افزود: نیروهای انتظامی به منظور حمایت از تولیدات داخلی و تحقق شعار مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را به کار گرفته که با پدیده شوم قاچاق مبارزه جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: این تعداد کالای مکشوفه در حین کنترل نیروی های انتظامی شهرستان بوکان در یکی از محور های مواصلاتی از یک دستگاه وانت سایپا کشف و ضبط شد.

سرهنگ محبعلی در خصوص ارزش ریالی این محموله کشف شده اظهارکرد: این کالای قاچاق که از مبادی غیر قانونی وارد شده بود 300 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان اظهار کرد: در این ارتباط نیز یک نفر دستگیر و یک دستگاه ماشین نیز متوقف شده که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

شهرستان بوکان به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب کشور یکی از محورهای پرترد کشور بوده و کالاهای قاچاق در این مسیر رد و بدل می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا