اخبار
کد خبر : 467 ۱۳۹۴/۰۶/۰۱   

فعالیت‌های صنعتی و معدنی در آذربايجان غربي نهادینه نشده است

*بازگشت مجدد واحدهاي صنعتي نيمه‌فعال به چرخه تولید، نیازمند مشارکت بانک‌هاست

استاندار آذربايجان غربي گفت: متأسفانه در آذربایجان غربی، سرمایه گذاری‌های صنعتی و معدنی آن طور که باید و شاید صورت نگرفته و به همین دلیل فعالیت‌های صنعتی و معدنی نیز در این استان نهادینه نشده است.

به گزارش ناي قلم، قربانعلي سعادت ظهر امروز در ديدار با رئیس هيئت عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) اظهار كرد: این واحدها در سال‌های اخیر به دلیل نوسانات اقتصادی، در تامین سرمایه گردش خود با مشکل مواجه و فعالیت و تولیدشان دچار رکود شده است که بازگشت مجدد

این واحدها به چرخه تولید، نیازمند سرمایه گذاری و مشارکت هر چه بیشتر بانک‌هاست.

وي در این دیدار با تشریح فرصت‌های سرمایه گذاری استان، خواستار همکاری و ایجاد طرح‌های بزرگ صنعتی توسط سازمان ایدرو در آذربایجان غربی شد.

سیدرضا نوروززاده، رئیس هيئت عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد با همکاری و پیگیری‌های مسئولان استان و همچنین حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی، شاهد رشد و توسعه صنعت استان با ایجاد طرح‌های بزرگ صنعتی باشیم.

گفتنی است، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) يک سازمان توسعه‌اي بوده كه به منظور «گسترش و نوسازي صنايع كشور از راه بررسی‌های علمي و صنعتي و تهيه و تربيت كادر مديريت و تاسيس شركت‌هاي صنعتي، معدني و خدماتي و يا مشاركت در آن‌ها و كمك و راهنمايي‌هاي فني به واحدهاي صنعتي و معدني» در سال 1346 تشکیل شده است.

ايدرو بر اساس قانون اجرايی کردن سياست‌های کلی اصل 44 مکلف به سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي صنايع پيشرفته ( High Tech) و مناطق كمتر توسعه يافته است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا