اخبار
کد خبر : 4667 ۱۳۹۶/۰۳/۳۰   

رونمایی از پرچم حضرت ابوالفضل (ع)/ رسالت خبرنگاران مقابله و مبارزه با افراط‌هاست

 

مراسم رونمایی از پرچم حضرت ابوالفضل (ع) به همت هیات شهدای رسانه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ارومیه و با حضور  250 نفر از فعالان عرصه رسانه در استان برگزار شد.

در ابتدای مراسم عضو هئیت موسسین هیئت شهدای رسانه آذربایجان غربی به ایراد سخنرانی پرداخت.

مصطفی قلیزاده علیار گفت: هیئت شهدای رسانه استان آذربایجان غربی دومین هیئت رسانه ای کشور بعد از تهران است که در بهمن ماه سال 1395 تشکیل شد و کاملا یک هیئت مستقل است.

وی هدف از تشکیل هیئت شهدای رسانه استان را جمع شدن اصحاب رسانه استان زیر لوای امام حسین (ع) عنوان کرد.

قلیزاده اضافه کرد: انگیزه هیئت موسسین فقط داشتن یک تشول مردمی و مستقل مذهبی، همگرایی و هم افزایی اصحاب رسانه در سایه فرهنگ وحدت بخش اهل بیت (ع) است.

عضو هئیت موسسین هیئت شهدای رسانه استان با بیان اینکه همه اصحاب رسانه می توانند در روند هیئت پیشنهاد و نظر بدهند، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه هر کدام یک رسانه و چشم بیدار جامعه است و یک نفر اهل رسانه برابر با هزاران نفر نقش در بیداری مردم و مطالبه گری و به چالش کشاندن مسایل سیاسی و اجتماعی دارد.

قلیزاده علیار با اشاره به اینکه کار اصلی هیئت قرائت دعای توسل و هم فکری اصحاب رسانه است، در پایان از بعضی از اهل رسانه پیشکسوت استان تقدیر کرد.

سخنران بعدی مراسم رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بود.

حجت‌الاسلام کریم حسینخانی اظهار داشت: رسالت خبرنگاران مقابله و مبارزه با افراط‌ها و انحراف‌ها بوده و باید روشن‌گری‌های لازم صورت گیرد.

وی گفت: حمله موشکی ایران به گروهک تروریستی داعش به معنای واقعی افتخارآفرین است.

 گفته حسینخانی به حمله موشکی ایران به گروهک تروریستی داعش به معنای واقعی افتخارآفرین است؛ دفاع نیروهای انقلابی و امنیتی ایران از کیان ملی بسیار ارزشمند است، چرا که شاهد هستیم تروریست با تلاش برای از بین بردن خاصیت عقل انسانی خواهان به کرسی نشاندن خود به عنوان حامی حقوق بشر است.

وی ادامه داد: نتیجه استقرار دین در جامعه، ایجاد امنیت برای آن اجتماع است ولی هنوز بشر به این هدف دست نیافته و همچنان باید به دنبال زمینه‌سازی برای ظهور باشیم.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: همچنان باید اهداف والای اهل بیت (ع) برای رسیدن به جامعه دینی و سالم از هرجهت بازخوانی شود به طوری که تلاش همه‌جانبه در این زمینه چاره‌ساز خواهد بود.

این برنامه با هماهنگی خانه مطبوعات، صدا و سیما، بسیج هنرمندان و بسیج رسانه برگزار شد.

امروز ششمین مراسم هیئت شهدای رسانه استان بود که هر دو هفته یک بار برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا