Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4665 ۱۳۹۶/۰۳/۲۹   

اجازه نمی دهیم از مذهب به عنوان ابزار نفاق استفاده شود

 

نماینده مردم ماکو، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نمی دهیم از مذهب و مسائل قومیتی به عنوان ابزار نفاق استفاده شود.

به گزارش نای قلم، شریف پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اگر موفق شوند از مذهب به عنوان ابزار نفاق استفاده کنند بدتر از حمله به مجلس می توانند ضربه بزنند.

وی افزود: در طول تاریخ با اقوام و مذاهب مختلف در کشور "همزیستی مسالمت آمیز" داشته ایم که یکی از رموزات فرهنگی ما ایرانی هاست و به این موضوع افتخار می کنیم.

نماینده مردم ماکو، پلدشت و شوط در مجلس در عین حال اضافه کرد: در این برهه از زمان و با توجه به اتفاقات مختلفی که در گوشه و کنار مملکت روی داده است و سنای آمریکا تحریم جدید علیه کشورمان را تصویب کرده است ما باید از دوقطبی کردن مملکت به طور جد پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه اقداماتی که توسط داعش و وهابی های تکفیری و افراطی انجام می گیرد موضوع امروز نیست، متذکر شد: این عملیات ها از زمان تشکیل گروهک های افراطی، تکفیری، وهابی و داعش برنامه ریزی شده بوده اما با فعال بودن سربازان گمنام، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه قدس و با تدبیر مقام معظم رهبری عملیات ها خنثی و توطئه ها نقش برآب شده است.

وی بیان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری که فرمودند ما سرحدات امنیتی کشور را آن‌سوی مرزها قرار می‌دهیم بنابراین با همت نیروهای سپاه و دیگر نیروهای امنیتی در سوریه حضور یافتیم و اگر در سوریه و عراق نبودیم امروز باید در داخل کشور جنگ می‌کردیم.

شریف پور خاطرنشان کرد: ضمن احترام به تمام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، سپاه به ویژه سپاق قدس خط قرمز ماست و تاکنون هم این ثابت شده است.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما بعد از برجام تحریم نشده ایم، اظهار داشت: از سال 57 وقتی انقلاب به رهبری امام راحل به پیروزی رسید ما مورد تحریم آمریکا و غرب قرار گرفتیم و بعد از 38 سال هنوز هم اجناس و اموال ما در تصرف عدوانی آمریکای جنایتکار است.

شریف پور تصریح کرد: ما ایرانی ها امروز نباید بهت زده باشیم و از تحریم های جدید سنای آمریکا تعجب نکنیم چرا که این رفتارها نشات گرفته از خوی وحشی گری و درندگی آنهاست و همین خوی آمریکا موجب شده است که تنفر ملت های جهانی از غرب آشکار شود.

وی اضافه کرد: سوابق تاریخی رابطه ایران با آمریکا نشان می دهد که این کشور در کلام، امضا و تعهدات خود صداقت ندارند و به تعهدات خود عمل نکرده اند اما تحریم ابزاری نیست که بر اراده ملت ها تاثیر بگذارد.

شریف پور با بیان اینکه کشور آمریکا عملا زورگویی می کند و پایبند منطق و عقلانیت نیست، ادامه داد: کشور آمریکا در روابط بین الملل بدهکارترین و سازمان های بین المللی بدحساب ترین کشور است و با چنین کشوری در میز مذاکره باید با زبان خود حرف زد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری باید درون زا اما در نگاه ها برون گرا باید باشیم و در صورتی تعامل داشته باشیم که دو طرف از منافع مشترک بهره مند باشند و انصاف در روابط دو طرف رعایت شود.

شریف پور با تاکید به اینکه نقطه مشترک نمایندگان مجلس با افکار و گرایش های مختلف "منافع ملی" و "منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران" است، خاطرنشان کرد: با تاسی از مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید در راستای تامین رفاه عمومی کمر همت بسته است، لذا بعد از عید فطر و با بازگشایی مجلس اولین برخورد را نسبت به تحریم ها خواهیم داشت.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استان های مرزی امن ترین و سالم ترین استان های کشور است.

شریف پور با بیان اینکه تاریخ انقلاب نشان می دهد که مرزداران ما در انجام وظیفه مرزبانی خوب عمل کرده اند، اذعان کرد: نیروهای نظامی مستقر در منطقه از جمله سپاه، نیروی انتظامی و ارتش در کنار مرزداران انجام وظیفه می کنند.

این نماینده مجلس سپس ادامه داد: براساس گزارشات ارائه شده توسط اداره کل اطلاعات و رصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی تردد در نوار مرزی امری عادی است و با هدف ایجاد اشتغال انجام می گیرد چرا که به دلیل حضور نامشروع آمریکای جنایتکار و غرب در کشورهای غرب آسیا عرصه برای معیشت مردم این کشورها تنگ شده است لذا برای اینکه بتوانند معیشت خود را تامین کنند به دنبال ایجاد اشتغال در مرزها هستند و در مواردی از مرزهای ما عبور می کنند از این رو ارتباطی با داعش ندارد.

شریف پور تصریح کرد: میزان دستگیری ها و بازگرداندن آنها نیز نشان از فعالیت ها و مبارزه جدی نظام جمهوری اسلامی ایران با ترددهای غیرمجاز دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا